۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۵

مدیرکل حج و زیارت لرستان خبر داد:

ثبت‌نام ودیعه‌گذاران در کاروان‌های حج‌ تمتع لرستان

ثبت‌نام ودیعه‌گذاران در کاروان‌های حج‌ تمتع لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: ودیعه‌گذاران حج تمتع که تاریخ فیش آن‌ها تا پایان آذر سال ۱۳۸۶ است، می‌توانند در ظرفیت خالی کاروان‌های حج تمتع سال جاری نام‌نویسی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خسروی در سخنانی با اشاره به تغییر اولویت‌های حج تمتع امسال گفت: ودیعه‌گذاران حج تمتع تا پایان آذر سال ۱۳۸۶ هم می‌توانند در ظرفیت خالی کاروان‌های حج تمتع سال جاری نام‌نویسی کنند.

وی افزود: با توجه به وجود ظرفیت خالی در برخی از کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ این استان و به منظور تکمیل ظرفیت، دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا سی ام آذر ۸۶ به عنوان اولویت‌های ذخیره می‌توانند برای تکمیل ظرفیت‌ها اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان تصریح کرد: این افراد از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه باید برای ثبت نام در کاروان‌های دارای ظرفیت خالی به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت به آدرس https://reserve.haj.ir مراجعه و اقدام کنند.

خسروی گفت: ودیعه گذاران در صورتیکه تاکنون در فراخوان عمومی مشارکت نکرده‌اند باید ابتدا با مراجعه به سامانه فوق برای تکمیل و به روزرسانی اطلاعات خود اقدام و پس از دریافت کد رهگیری سایر مراحل رزرو و ثبت نام را دنبال کنند.

کد خبر 4931554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha