۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۳

اخبار کوتاه انتظامی همدان؛

کشف ۲۲۰۰ قطعه مرغ قاچاق در فامنین/ ۱۰ سارق در ملایر دستگیر شدند

کشف ۲۲۰۰ قطعه مرغ قاچاق در فامنین/ ۱۰ سارق در ملایر دستگیر شدند

همدان - دستگیری سارقان در نهاوند، کشف لوازم خانگی قاچاق در کبودرآهنگ، کشف ۲۲۲۰ قطعه مرغ قاچاق در فامنین و دستگیری ۱۰ سارق در ملایر برخی عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۴ سارق و کشف ۹ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش و پیگیری مأموران شهرستان نهاوند، ۴ سارق دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۹ فقره سرقت شامل ۴ فقره سرقت اماکن ،۳ فقره سرقت سیم برق، یک فقره سرقت مغازه و یک فقره سرقت داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: مأموران یگان امداد شهرستان کبودرآهنگ با اجرای ایست و بازرسی در محور گل تپه - کبودرآهنگ، به ۴ دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که به صورت کاروانی در حال حرکت بودند مشکوک و آنها را در یک عملیات پلیس ی متوقف کردند.

وی افزود: این خودروها از استان‌های غربی به سمت مرکز کشور در حال تردد بودند که در بازرسی از آنها، ۶ دستگاه کولر گازی، یک دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه چرخ خیاطی و ۷۳ بسته تنباکو خارجی قاچاق کشف شد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: در این مأموریت، ۴ متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۲۲۲۰ قطعه مرغ قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۲ هزار و ۲۲۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون، ۲ هزار و۲۲۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مرغ‌های کشف شده را، ۴۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند، گفت: پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

دستگیری ۱۰ سارق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری ۱۰ سارق و کشف ۱۶ فقره سرقت با تلاش کارکنان انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل، مغازه و محتویات داخل خودرو، مأموران یگان‌های اجرایی شهرستان ملایر، ۴ طرح ضربتی را در این شهرستان اجرا کردند.

وی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی صورت گرفته و کسب سرنخ‌هایی از مخفیگاه سارقان و هماهنگی با دستگاه قضائی مأموران پلیس آگاهی، ۴ سارق مغازه، موتورسیکلت، کابل برق و منزل را دستگیر کردند که سارق مغازه به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ سلگی ادامه داد: همچنین مأموران کلانتری ۱۱ یک سارق لوازم داخل خودرو را با اعتراف به ۵ فقره سرقت، مأموران کلانتری ۱۲ دو سارق داخل خودرو را با یک فقره سرقت و مأموران کلانتری ۱۳ نیز ۳ سارق اماکن خصوصی، محتویات داخل خودرو و منزل را در عملیات‌های غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند که متهمان در مجموع، به ۱۶ فقره سرقت‌های مختلف اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار، از کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران پاسگاه بخش انتظامی صالح آباد شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون، یک هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آنها بر اساس نظر کارشناسان، ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی همچنین از کشف ۱۸ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران یگان امداد انتظامی شهرستان بهار حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به غرب کشور، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ نوری افزود: در بازرسی از این کامیون، ۱۸ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز که بر اساس نظر کارشناسان ارزش آنها ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و ۳ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۴ فقره انواع سرقت در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۴ سارق و کشف ۴ فقره انواع سرقت طی ۲ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی ۴ سارق دستگیر و ۴ فقره انواع سرقت شامل قطعات خودرو و مغازه کشف شد.

سرهنگ یاری در ادامه با تشریح دیگر عملکرد رده‌های تابعه در این مدت، گفت: علاوه بر کشف مقادیری انواع مواد مخدر و دستگیری ۹ متهم، ۱۳ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کد خبر 4932730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha