۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۱۰

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

مهمترین رکن عدالت اجتماعی اجرای صحیح و به موقع قانون است

 مهمترین رکن عدالت اجتماعی اجرای صحیح و به موقع قانون است

یاسوج- رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین رکن عدالت و مقوله عدالت اجتماعی اجرای صحیح و به موقع قانون است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نگین تاجی بعدازظهر سه شنبه در نشست با اعضای سازمان نظام مهندسی استان افزود: به عنوان مثال در بحث ساخت و سازهای غیرمجاز، باید از ساخت و ساز جلوگیری کرد اما ما وقتی ساخت و ساز تمام می‌شود، آن موقع مردم را جریمه می‌کنیم، چرا باید اجازه دهیم ساخت و ساز انجام شود.

وی با بیان اینکه اگر قانون به موقع اجرا نشود دیگر آن کارایی لازم را ندارد و هزینه‌هایی را برای نظام و مردم خواهد داشت، گفت: وقتی نهادهای متولی به وظایف خودشان عمل نمی‌کنند وظیفه دستگاه قضائی است که به دنبال احیای قانون باشد.

نگین تاجی اظهار داشت: برخورد با تخلفات ساختمان تنها وظیفه نظام مهندسی نیست و سازمان نظام مهندسی به تنهایی توانایی برخورد و سر و سامان دادن تخلفات ساختمان را ندارد.

وی با بیان اینکه حق طبیعی مردم است که از یک مبلمان زیبای شهری استفاده کنند تا از لحاظ روحی و روانی برای آنان شادی ایجاد شود، تصریح کرد: باید در هر سازمانی به دنبال تحول باشیم و باید زیربنای اصلی برای آموزش قرار دهیم.

کد خبر 4934769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha