۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۸:۲۵

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام:

پروژه ۴خطه کردن محور دره شهر-پلدختر ۳۵ درصد پیشرفت دارد

پروژه ۴خطه کردن محور دره شهر-پلدختر ۳۵ درصد پیشرفت دارد

ایلام-مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: پروژه چهارخطه خروجی شهر دره شهر به سمت پل دختر از پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر کاظمی عصر جمعه در بازدید از محور دره شهر-پلدختر اظهار کرد: عملیات اجرایی چهارخطه شدن خروجی شهر دره شهراستان ایلام به سمت پلدختر استان لرستان به طول ۱۳ کیلومتر با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: قطعه اول این طرح به طول ۱۳ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال اجرا است و مطالعه ۵پ نج کیلومتر باقی مانده این مسیر تا پل گاومیشان به انجام رسیده که در صورت تأمین اعتبار لازم عملیات اجرایی قطعه بعدی نیزاجرایی می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام بیان کرد: برای اجرای ۱۳ کیلومتر اول این طرح نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد

وی افزود: طراحی پل بزرگ گاومیشان نیز انجام گرفته و در آینده نزدیک عملیات احداث این پروژه بزرگ بر روی رودخانه سیمره نیز آغاز خواهد شد.

کاظمی تصریح کرد: از مزایای این طرح علاوه بر افزایش ایمنی مسیر می توان به تسهیل ارتباط استان ایلام با استانهای لرستان و خوزستان از طریق شهرستان پل دختر و همچنین ارتباط شهرستانهای شرقی استان ایلام با شهرستان های آبدانان و دهلران از طریق تونل بزرگ کبیر کوه و در نهایت دسترسی به مرز چیلات و شمال استان خوزستان اشاره کرد.

کد خبر 4936991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha