۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۱۸

معاون استاندار همدان:

خسارت واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا به زودی پرداخت می‌شود

خسارت واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا به زودی پرداخت می‌شود

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: خسارت واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا در استان همدان به زودی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر پورمجاهد ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هر گونه نظر کارشناسی که اتخاذ می‌شود باید اعضا آن را به نحو احسن اجرایی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه برای واحدهای تولیدی خسارت دیده از کرونا ۸۰۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که سعی می‌شود سهم استان همدان را جد پیگیری کنیم، گفت: این تسهیلات در قالب ۱۵ بانک عامل به استان همدان ابلاغ شده است.

پورمجاهد با تاکید بر اینکه این خسارت فقط به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود که واحدهای تولیدی را تعطیل نکرده و هیچ کارگری را نیز تعدیل نکرده باشند، گفت: واحدهای دارای مجوز که نیروهای خود را نگاه داشتند و تعدیل نیروی کار در آن مجموعه انجام نشد پیامک دریافت می‌کنند که پس از دریافت پیامک باید در اولین فرصت در سامانه کارا ثبت نام کنند.

وی توضیح داد: پس از ثبت نام در سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir طی سه روز باید دستگاه اجرایی صادر کننده مجوز طرح را تأیید کند.

پورمجاهد گفت: پس از نام نویسی و تأیید دستگاه اجرایی مربوطه طی ۸ روز به یکی از شعب بانکی استان همدان برای دریافت تسهیلات حمایتی معرفی می‌شوند و سیستم بانکی تسهیلات را پرداخت می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: مهلت جذب مبالغی که به عنوان خسارت برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده، پایان خردادماه است.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا پیش از اتمام مهلت در نظر گرفته شده، خسارت واحدهای تولیدی را جذب کنند.

گفتنی است؛ در این جلسه سه طرح که در بخش کشاورزی بودند و مشکل معوقه در بانک کشاورزی داشتند مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 4940370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha