۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۹

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۱۶ هزار زنجانی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

۱۶ هزار زنجانی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، گفت: ۱۶ هزار و ۵۰۰نفر برای طرح ملی اقدام مسکن در زنجان ثبت نام کردند و ۲۰ هزار نفر هم از طریق پیامک فقط کد ملی خود را برای ثبت نام در این طرح ارسال کردند.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پیامک سازمان راه و شهرسازی به متقاضیان فاز سوم طرح اقدام ملی مسکن ارسال می‌شود، گفت: ارسال پیامک به متقاضیان ازدیروز ۱۳ خرداد ماه آغاز شده است.

وی اظهار کرد: این پیامک‌ها به صورت هدفمند پیامک مراجعه به سامانه ارسال می‌شود و متقاضیان پس از دریافت پیامک مذکور به درگاه سامانه مراجعه کرده و اقدام به تکمیل ثبت‌نام خود کنند و در پیامک ارسالی برای متقاضیان، مهلت کافی برای تکمیل ثبت‌نام نیز اعلام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، گفت: پس از تکمیل این مرحله از ثبت‌نام، امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان همه فازهای ثبت‌نام وجود دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به کارتابل با اعلام اداره کل راه و شهرسازی نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

بیات منش تاکید کرد: در مجموع در سه مرحله بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر برای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان ثبت نام کردند و ۲۰ هزار نفر هم از طریق پیامک فقط کد ملی خود را برای ثبت نام در طرح ملی اقدام مسکن ارسال کردند.

وی افزود: سهم استان زنجان برای طرح ملی اقدام مسکن در استان به بیش از ۱۳ هزار و ۵۵۰ واحد مسکونی افزایش یافته است.

کد خبر 4940866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      0 0
      با سلام،چقد نظر بدیم ودردی ازمون دوا نشه،۲۵ساله مستأجرم ی خانواده ی ۵نفری دارم کد ملی متقاضی اشتباه ثبت شده و ویرایش هم نیست،چیکار کنم نظر بدم دردم زیادتر بشه پیش هر کی می رم می گن تهران،سیستم،