۱۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۷

رئیس اداره دارو و درمان دامپزشکی استان مرکزی:

۱۷۵۰ کیلوگرم داروی دامی تاریخ گذشته در استان مرکزی معدوم شد

۱۷۵۰ کیلوگرم داروی دامی تاریخ گذشته در استان مرکزی معدوم شد

اراک-رئیس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از کشف و معدوم سازی یک هزار و ۷۵۰ کیلوگرم داروی تاریخ گذشته دامی در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید کمال سجادی اظهار کرد: این داروها در جریان بازدید از داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش داروهای دامپزشکی، کشف و با تحویل به شرکت پسماند استان مرکزی و با رعایت مسائل بهداشتی معدوم سازی شده است.

وی ادامه داد: در استان مرکزی ۳۲ داروخانه و ۸ شرکت پخش دارو و واکسن فعال دامپزشکی وجود دارد که به صورت ماهانه با همکاری بازرسان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند.

به گفته رئیس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی ۱۳ گروه از بازرسان اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان وظیفه بازرسی از داروخانه‌ها، شرکت‌های تولید و پخش داروهای دامپزشکی، درمانگاه‌ها، مراکز مایه کوبی و آزمایشگاه‌ها را بر عهده دارند.

سجادی در خصوص بازرسی بازرسان اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از واحدهای تحت نظارت بیان کرد: در این بازرسی‌ها یک واحد داروخانه دامپزشکی این استان به دلیل برخوردار نبودن از مسئول فنی و بهداشتی با دستور مقام قضائی به صورت موقت مهر و موم شد.

کد خبر 4941410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      0 0
      سلام ۱۴۰۰کیلو از این داروهای کشف شده نتیجه تلاش همکاران دامپزشکی خمین بوده . بقیه شهرستانها معلوم نیست چطوری نظارت میکنند؟!