۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۳

مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهرداری کاشان:

انفجار سیلندر گاز مایع در بازار تاریخی کاشان/یک نفر مصدوم شد

انفجار سیلندر گاز مایع در بازار تاریخی کاشان/یک نفر مصدوم شد

کاشان - مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان از انفجار سیلندر گاز مایع در بازار بزرگ کاشان در صبح امروز (شنبه) با یک مصدوم خبر داد.

روح الله فدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حادثه انفجار سیلندر گاز مایع در بازار بزرگ و تاریخی کاشان در یکی از واحدهای صنفی کیف فروشی اتفاق افتاد، اظهار داشت: در این حادثه که در بالابازار کاشان رخ داد به این واحد صنفی خسارت‌هایی وارد شد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه یک نفر نیز مصدوم شد، ابراز داشت: این فرد از سوی امدادگران مرکز فوریت‌های پزشکی برای مداوا به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

انجام ۲۴۶ مورد عملیات حریق و حادثه در اردیبهشت ماه گذشته در کاشان

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه گذشته بیش از ۲۴۶ مورد عملیات حریق و حادثه توسط مأموران آتش نشانی انجام شد، تصریح کرد: از این تعداد ۵۹ مورد عملیات مربوط به آتش سوزی و ۱۸۷ مورد نیز مربوط به حوادث بود.

وی با بیان اینکه مأموران عملیاتی آتش نشانی در این عملیات‌ها ۴۸ نفر را در حوادث و حریق‌ها نجات داده‌اند، خاطرنشان کرد: این در شرایطی است که هیچ فوتی در این موارد به ثبت نرسیده و تنها ۶ نفر مصدوم به ثبت رسیده است.

فدایی افزود: از مهمترین علل آتش سوزی‌های رخ داده می‌توان به بی‌احتیاطی در برافروختن آتش، اتصالی برق، نشت گاز، عدم رعایت احتیاط در استفاده مایعات قابل اشتعال و بالا بودن حرارت محیط و انتقال آن اشاره کرد که بیشترین تعداد حریق‌ها در دومین ماه امسال مختص به منازل مسکونی وسایل نقلیه بوده است.

وی گفت: مأموران آتش نشانی کاشان در ۱۸۷ مورد حادثه ماه گذشته از جمله آسانسور و بالابر، اشیا حلقوی، باز کردن درب منزل و خودرو (محبوسی)، تصادف، گرفتن مار و حیوانات موذی، گرفتن حیوانات وحشی و خانگی، حاضر بوده و به شهروندان و هموطنان امدادرسانی کرده‌اند و آنان را از خطرات ناشی از این حوادث نجات داده‌اند.

کد خبر 4942506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha