۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۲۵

رئیس اتاق اصناف خواستار شد؛

لزوم تصویب طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس

لزوم تصویب طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس

رئیس اتاق اصناف گفت: طرح اصلاح قانون نظام صنفی مدتهاست که از سوی اتاق اصناف به مجلس ارسال شده و امیدواریم در مجلس یازدهم به تصویب برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه و در جریان بررسی وضعیت اقتصادی کشور، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف گزارشی از وضعیت اصناف در دوران کرونا ارائه داد و گفت: پس از شیوع بیماری کرونا به دلیل برخی پروتکل های بهداشتی، اصناف تعطیل شده و دچار مشکلات زیادی شدند، لذا اتاق اصناف در کنار مدافعان سلامت برای حل مشکلات اصناف جهت جلوگیری از بیکاری کارگران اقدام کرد.

وی افزود: اتاق اصناف پیشنهاداتی برای حفظ اشتغال به دولت ارسال کرد که این پیشنهادات در راستای حمایت از کارفرمایان برای حفظ اشتغال و تحریک تقاضا است.

رئیس اتاق اصناف گفت: هنوز تعدادی از صنوف به خاطر مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا تعطیل هستند. امیدواریم ضمن حفظ پروتکل ها، شاهد بازگشایی این اصناف و حفظ اشتغال موجود در آنها باشیم، زیرا مراجعات کارگران برای دریافت بیمه بیکاری به شدت افزایش یافته است.

ممبینی ضمن تقدیر از همکاری سازمان امور مالیاتی با اصناف جهت استمهال بدهی های مالیاتی گفت: انتظار داریم توقف کسب و کارها به دلیل شیوع بیماری کرونا در ارزیابی مالیات سالیانه اصناف در نظر گرفته شود.

وی همچنین از پیشنهادات اتاق اصناف برای تجدیدنظر در قوانین مالیاتی خبر داد و گفت: طرح اصلاح قانون نظام صنفی مدتهاست که از سوی اتاق اصناف به مجلس ارسال شده و امیدواریم در مجلس یازدهم به تصویب برسد.

کد خبر 4943063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha