۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۵۴

مدیرکل کمیته امداد استان یزد اعلام کرد:

پرداخت ۲ میلیارد تومان کمک‌هزینه ازدواج به ۵۲۳ نیازمند یزدی

پرداخت ۲ میلیارد تومان کمک‌هزینه ازدواج به ۵۲۳ نیازمند یزدی

یزد ـ مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد استان یزد سال گذشته بیش از ۲ میلیارد تومان برای ازدواج مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی پرداخت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت خبری کمیته امداد استان یزد، محمد شجاعان با اشاره به کمک‌های کمیته امداد برای کمک به ازدواج آسان و تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت اظهار داشت: این نهاد سال گذشته بیش از ۲ میلیارد تومان برای ازدواج مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت کرده است.

وی با اشاره به پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به ۵۲۳ نیازمند یزدی، افزود: طی این مدت ۲۸۰ مورد کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، ۱۰۶ مورد کمک‌هزینه برای ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار، ۵۲ مورد هدیه ازدواج برای کمک به امر ازدواج پسران تحت حمایت و ۸۵ مورد کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان نیازمند پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد همچنین سال گذشته ۷۴۶ مورد لوازم ضروری زندگی ازجمله یخچال، بخاری، اجاق‌گاز، آبگرمکن و کولر به ارزش ۳۷۳ میلیون تومان تهیه و به مددجویان تحت حمایت تحویل داد.

به گزارش مهر، هم‌اکنون ۲۳ هزار و ۳۹۰ خانوار با جمعیت ۴۷ هزار نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد استان استفاده می‌کنند که ایتام، بی‌سرپرستان، ازکارافتادگان، سالمندان و بیماران از جمله مددجویان تحت حمایت این نهاد هستند.

کد خبر 4944789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha