۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۳۴

بخشدار گرمسار:

۸۳ درصد از وسعت گرمسار متعلق به بخش مرکزی است

۸۳ درصد از وسعت گرمسار متعلق به بخش مرکزی است

گرمسار- بخشدار گرمسار بابیان اینکه این شهرستان ۴۳۵ هزار هکتار اراضی دارد، گفت: ۸۳ درصد از وسعت شهرستان متعلق به بخش مرکزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حسنی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری گرمسار به میزبانی فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه این شهرستان دارای ۴۳۵ هزار هکتار اراضی است، اظهار داشت: ۸۳ درصد از وسعت گرمسار متعلق به بخش مرکزی است.

وی با اشاره به اینکه این بخش دارای سه شهرک و ناحیه صنعتی است، افزود: ۲۰۰ واحد تولیدی در این نواحی صنعتی فعالیت دارد که زمینه اشتغال بسیاری از جوانان این شهرستان را فراهم می‌کند.

بخشدار گرمسار بابیان اینکه ۶۲ روستا تحت پوشش این بخشداری است، ابراز داشت: ظرفیت‌های مطلوبی در مسیر توسعه مناطق روستایی بخش مرکزی گرمسار وجود دارد و همچنین این بخش در تحقق هدف مهاجرت معکوس به روستاها موفق عمل کرده است.

حسنی با تاکید بر اینکه تمام روستاهای بخش مرکزی گرمسار از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: اعتبارات خوبی در حوزه توسعه مناطق روستایی و ارائه خدمات زیرساختی به روستاهای بخش مرکزی گرمسار تخصیص‌یافته است.

وی در ادامه بابیان اینکه ۲۲ هکتار از اراضی کشاورزی این منطقه زیر کشت گلخانه‌ای است، افزود: ۲۵ هزار هکتار اراضی مستعد کشاورزی در گرمسار وجود دارد که بهره‌گیری از آن نقش مؤثری در رونق تولیدات کشاورزی ایفا می‌کند.

بخشدار گرمسار با اشاره به ساماندهی ۱۴ روستای این بخش در سند تحول روستایی اضافه کرد: متناسب با این سند طرح‌های مطلوبی در حوزه اشتغال روستایی اجرایی خواهد شد.

کد خبر 4944840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha