۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۴

در بازدید سرزده مدیرکل دامپزشکی کردستان؛

۱۰۰ شیشه داروی دامی قاچاق در داروخانه‌های دامپزشکی کشف شد

۱۰۰ شیشه داروی دامی قاچاق در داروخانه‌های دامپزشکی کشف شد

سنندج - مدیرکل دامپزشکی استان کردستان گفت: در یک بازدید سر زده از داروخانه‌های دامپزشکی مریوان مقدار ۱۰۰ شیشه داروی دامی قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، مجتبی ورمقانی اظهار داشت: با بازدید از مراکز بخش خصوصی دامپزشکی و از جمله داروخانه‌های دامپزشکی شهرستان مریوان، از یک داروخانه دامپزشکی مقدار ۱۰۰ شیشه داروی دامی قاچاق کشف و ضبط شد.

وی افزود: پس از تنظیم صورتجلسه و تشکیل پرونده، برای انجام اقدامات قانونی به صاحب داروخانه به مراجع قضائی معرفی و داروهای قاچاق نیز ضبط شدند.

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان ادامه داد: در اجرای طرح رصد و پایش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک با برنامه ریزی منظم و مستمر، نظارت بر مراکز نگهداری، توزیع و عرضه داروهای دام و طیور در اولویت قرار گرفته و با احتساب این محموله، ظرف چند ماه اخیر این چندمین کشفیات حوزه داروی دامی قاچاق است.

ورمقانی یادآور شد: از هم استانی‌های عزیز درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و یا طرح شکایات در این رابطه، از طریق تماس با سامانه پیغام گیر شبانه روزی ۱۵۱۲ مطالب خود را عنوان کنند.

کد خبر 4945271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha