۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۹

معاون منابع انسانی دادگستری لرستان تشریح کرد:

برنامه‌های هفته قوه قضائیه در لرستان/ دادسرای دلفان افتتاح می‌شود

برنامه‌های هفته قوه قضائیه در لرستان/ دادسرای دلفان افتتاح می‌شود

خرم‌آباد- معاون منابع انسانی دادگستری لرستان برنامه‌های ویژه هفته قوه قضائیه را تشریح کرد و گفت: در این هفته ۴ دادگاه عمومی، دادسرای دلفان و ساختمان پزشکی قانونی رومشکان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فیض اله شیرزادی روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته قوه قضائیه ضمن تبریک پیشاپیش هفته قوه قضائیه، بیان داشت: در این هفته سعی می‌شود به منظور اکرام مقام شهدای قوه قضائیه و در رأس آنها شهید بهشتی اقدامات، خدمات و دستاوردهای دستگاه قضائی به عامه مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه دادگاه عمومی بخش‌های زاغه، طرهان، ویسیان و ذلقی در هفته قوه قضائیه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، افزود: تلاش خواهیم کرد تا زحمات و عملکرد همکاران دستگاه قضائی و سازمان‌های تابعه را به سمع و نظر شهروندان استان رسانده و حتی در سطح کشور انعکاس دهیم.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در لرستان با اشاره به اینکه در اولین روز هفته قوه قضائیه گلزار شهدای گمنام و مزار شهیدان رحیمی و صادقی توسط پرسنل قضائی و اداری دادگستری و سازمان‌های تابعه غبارروبی و عطرافشانی خواهد شد، اظهار داشت: دیدار اعضای شورای قضائی و پرسنل خدوم دستگاه قضائی در استان با نماینده ولی فقیه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

شیرزادی ضمن اشاره به اینکه در این هفته نشست خبری رئیس کل دادگستری استان با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این هفته معاونین و کارشناسان دستگاه قضائی در استان در صدا و سیما حضور خواهند یافت و به تشریح عملکرد دستگاه قضائی و نیز پاسخگویی به سوالات مردم خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه قضات و کارشناسان دادگستری در مساجدی که نماز جماعت در آنها برگزار می‌شود حضور خواهند یافت و پاسخگوی مردم بوده و همچنین اطلاعات حقوقی را در اختیار نمازگزاران قرار خواهند داد، افزود: در طول تمام هفته قوه قضائیه مدیران سازمان‌های تابعه و دستگاه قضائی با مردم ملاقات رو در رو و بی واسطه خواهند داشت.

معاون منابع انسانی دادگستری لرستان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا در هفته قوه قضائیه در دستور کار مسئولان قضائی استان قرار دارد، افزود: در صورت برگزاری نماز جمعه مسئولان قضائی استان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌ها و مرکز استان در هفته قوه قضائیه خواهند بود.

شیرزادی با اشاره به اینکه میزگرد تخصصی با موضوع جهش تولید، رونق تولید، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیشگیری از وقوع قتل‌های عمد و تیر اندازی ها، ترویج فرهنگ صلح و سازش، محیط زیست و جرایم فضای مجازی در صدا و سیمای مرکز استان برگزار خواهد شد، افزود: ساختمان پزشکی قانونی شهرستان رومشکان آماده بهره‌برداری است که در هفته قوه قضائیه افتتاح خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اینکه در این ایام مسابقات ورزشی در سطح دستگاه قضائی استان و سازمان‌های تابعه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد، افزود: از قضات و کارمندان نمونه استان تجلیل و از زحمات آنان قدر دانی بعمل خواهد آمد.

و به افتتاح ساختمان دادسرای دلفان در هفته قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: چند طرح اداری و ورزشی در اداره کل زندان‌های استان آماده بهره برداری هستند که در این ایام افتتاح خواهد شد.

کد خبر 4945393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha