۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۲۷

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر:

بخشی از بدنه بازار بوشهر به عنوان قلب اقتصادی شهر فرسوده شده است

بخشی از بدنه بازار بوشهر به عنوان قلب اقتصادی شهر فرسوده شده است

بوشهر - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر با تأکید بر لزوم بهسازی بازار بوشهر گفت: بخشی از بدنه بازار بوشهر که قلب اقتصادی شهر است دچار فرسودگی شده است.

ندا عبدالله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در بودجه سال جاری شهرداری بوشهر مبلغی برای بودجه عمرانی دیده‌شده است که آسفالت کوچه‌ها و معابر یکی از پروژه‌های شاخص است.

وی بابیان اینکه در بودجه سال جاری شهرداری بوشهر پروژه‌های متعدد در محلات جنوبی و مرکز شهر نیز دیده‌شده است افزود: اماکن تفریحی نقش مهمی در توسعه پایدار محله‌ای و شهری دارند، ازاین‌رو باید گفت پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای و ساحلی ازجمله فضاهای هستند که در جهت روح بخشی به محله‌ها و درنتیجه زندگی مفرح شهری کمک شایانی را به شهروندان می‌کند و تلاش جدی ما توسعه این پارک‌ها در محلات و ساحل است.

عبدالله زاده اظهار داشت: خوشبختانه فاز یک پارک لیان یکی از موارد است که آماده بهره‌برداری است و یک ظرفیت جدید به پارک‌های ساحلی ما افزوده‌شده است.

وی خواستار آغاز اجرایی تکمیل پارک باغ بهزاد و بهسازی بازار ماهی‌فروشان و صفا شد و تصریح کرد: پارک باغ بهزاد یک ظرفیت بسیار خوب برای شهروندان محلات جنوبی است که در این پارک زمین ورزشی، فرهنگسرا و فضاهای تفریحی دیده‌شده و در بودجه سال ۹۹ شهرداری نیز جهت تکمیل این پارک اعتبار تخصیص داده‌شده است که انتظار داریم هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی تکمیل این پارک آغاز شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر گفت: بخشی از بدنه بازار بوشهر که قلب اقتصادی شهر است دچار فرسودگی شده است که در بودجه سال ۹۹ اعتباری جهت بهسازی دو بازار ماهی‌فروشان و صفا دیده‌شده است که در نشست با جناب شهردار و معاون عمرانی درخواست کردم عملیات اجرایی این دو پروژه آغاز شود.

عبدالله زاده خاطرنشان کرد: رفاه و آرامش مردم از ضروری‌ترین اهداف مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های عمرانی است و هدف ما ایجاد یک توسعه متوازن و پایدار در تمامی محلات شهر و رضایت‌مندی شهروندان است.

کد خبر 4945417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha