یک منبع بلند پایه سوری:

نبرد ادلب علیه گروه های تروریستی در آستانه عملیاتی شدن است

نبرد ادلب علیه گروه های تروریستی در آستانه عملیاتی شدن است

یک منبع بلند پایه سوری از تلاش ارتش این کشور برای آغاز عملیات نظامی در حومه ادلب علیه گروه های تروریستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع میدانی بلند پایه سوری در گفتگو با اسپوتنیک اعلام کرد که ارتش سوریه به دنبال آغاز عملیات خود علیه گروهک های تروریستی در ادلب است.

وی در ادامه افزود: ارتش سوریه تجهیزات نظامی گسترده ای را به خطوط درگیری در جنوب ادلب ارسال کرده و این اقدام در سایه تحرکات عناصر تروریستی و در رأس آنها جبهه النصره و گروه های مسلح خارجی صورت گرفته چرا که این عناصر به صورت روزانه اقدام به اجرای عملیات تروریستی علیه مواضع ارتش سوریه در سهل الغاب و حومه جنوبی ادلب می کنند.

این منبع سوری با انتقاد از عملکرد ترکیه در این منطقه اعلام کرد که ضرب الاجل طرف روسی به ترکیه برای بازگشایی مسیر بین المللی (M4) به پایان رسیده است. متأسفانه شاهد آن هستیم که ترکیه اقدامی علیه این گروه های تروریستی انجام نداده است.

وی افزود: ارتش سوریه در موضع دفاع باقی نخواهد ماند چرا که عملیات تروریستی گروه های مسلح هم چنان ادامه دارد و ما برای آغاز عملیات نظامی برنامه ریزی می کنیم. مناطق استراتژیک باید تحت کنترل ارتش سوریه باشد و به دست گرفتن کنترل جبل الزاویه واقع در حومه ادلب و سهل الغاب در حومه حماه هدف بعدی ما است.

لازم به ذکر است که گروه های تروریستی از جمله عناصر وابسته به جبهه النصره با ایجاد مواضع در حومه ادلب اقدام به اجرای عملیات تروریستی علیه نیروهای سوری می کنند که البته با واکنش این نیروها و بمباران مواضع آنها رو به رو می شوند اما ارتش سوریه به دنبال پاکسازی کامل این منطقه است.

کد خبر 4949748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha