۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۵۴

رئیس اداره نگهداری راه گلستان:

محورهای شریانی گلستان بهسازی می شود

محورهای شریانی گلستان بهسازی می شود

گرگان- رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهسازی و روکش آسفالت چهار محور ارتباطی شریانی استان با اعتباری بیش از ۷۳ میلیارد ریال در سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مظاهر محمدخانی اظهارکرد: چهار محور ارتباطی شریانی استان با اعتباری بیش از ۷۳ میلیارد ریال در سال جاری بهسازی می شود.

وی افزود: این محورها شامل محور خوش ییلاق، محور گرگان-کردکوی، محور گرگان- آزادشهر و محور توسکستان بوده که در طول ۱۹ کیلومتر از آنها عملیات بهسازی و روکش آسفالت اجرا شده است.

به گفته محمدخانی، در محور خوش ییلاق لکه گیری و روکش آسفالت به طول حدود ۹ کیلومتر و با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و در محور گرگان-کردکوی انتهای حوزه به طول حدود هفت کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال بهسازی و روکش آسفالت انجام شد.

محمدخانی ادامه داد: در دو کیلومتر از محور گرگان- آزادشهر با اعتبار حدود ۱۷ میلیارد ریال و دو کیلومتر از محور توسکستان با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال هم، بهسازی و روکش بعمل آمد.

وی اظهارکرد که در سایر نقاط این محورهای شریانی که به سه استان همجوار خراسان شمالی، سمنان و مازندران منتهی می شود، برحسب نیاز، عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام خواهد شد.

گفتنی است که در استان گلستان بالغ بر پنج هزار کیلومتر از انواع راه ها وجود دارد.

کد خبر 4949875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha