فالح الفیاض:

حشد شعبی مدافع همه عراقیهاست

حشد شعبی مدافع همه عراقیهاست

رئیس سازمان حشد شعبی عراق نیروهای بسیج مردمی این کشور را مدافع همه عراقیها و بازوی نیروهای مسلح عراق دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی عراق، نیروهای بسیج مردمی عراق را متعلق به همه عراقی‌ها و بازوی نیروهای مسلح این کشور دانست.

وی افزود: نیروهای حشد شعبی سلاح همه عراقی‌هاست. حشد شعبی بازوی قوی نیروهای مسلح عراق خواهد بود. حشد شعبی مدافع همه عراقیهاست.

الفیاض که در دیدار با شیوخ عشایر استان نینوا و به مناسبت ششمین سالگرد جهاد کفایی و تأسیس الحشد الشعبی سخن می‌گفت، تصریح کرد: حشد شعبی سازمانی است که مجاهدان پیشتاز و قهرمان را برای شکست تروریست‌های داعش رهبری کرد و امروز ما به خاطر این پیروزی جشن می‌گیریم.

وی افزود: حشد شعبی مانند یک واحد متحد و همگون و سلاح در دست تمام عراقی‌ها [علیه گروه‌های تروریستی] است.

رییس سازمان حشد شعبی عراق همچنین گفت که به ‌زودی نیروهای این سازمان برای ادامه «عملیات ادغام، تسلیح و حمایت لجستیکی» در استان نینوا (شمال غرب عراق) حضور خواهند یافت.

وی با تمجید از نقش شیوخ عشایر استان نینوا در جریان آزادسازی خاک عراق از اشغال گروه تروریستی داعش بیان کرد: نینوا نور چشم عراق و گوهر ارزشمندی است که ما از سقوط آن به [دست تروریست‌ها در آن زمان] بسیار متأثر شدیم.

الفیاض با بیان این که  پیروزی بر تروریست‌های داعش با آزادسازی شهر موصل ممکن شد، افزود: آزادی این شهر پایانی بر حمله تروریستی نه تنها به عراق بلکه به تمام منطقه بود. در جریان آزادسازی شهر موصل، هیبت داعش فرو ریخت و خلافت خودخوانده و جعلی آنها سرنگون شد.

از سوی دیگر اداره اطلاع رسانی حشد شعبی عراق به عملیات علیه داعش در غرب این کشور اشاره کرد.

در بیانیه اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق آمده است: نیروهای حشد شعبی به عملیات علیه داعش در برخی مناطق استان الانبار شامل دنهاش، عوجه جلته، صعده ابراهیم، المانعی و سطانی پرداختند.

کد خبر 4951263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha