۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۳۹

استاندار قزوین:

بخش کشاورزی قزوین ظرفیت خوبی برای توسعه دارد

بخش کشاورزی قزوین ظرفیت خوبی برای توسعه دارد

قزوین- استاندار قزوین گفت: بخش کشاورزی استان ظرفیت خوبی برای توسعه دارد و باید تلاش کنیم با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و افزایش بهره وری جایگاه آن را ارتقا بخشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور استاندار به همراه عیسی قبادی معاون اقتصادی و فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی روز سه شنبه با حضور در سازمان جهاد کشاورزی استان فرا رسیدن هفته جهاد را تبریک گفت.

استاندار قزو ین در این بازدید گفت: همه باید کمک کنیم تا شاهد رشد و شکوفایی بخش کشاورزی باشیم و اگر روزی برسد که از خاک، آب و تکنولوژی بهترین استفاده را ببریم می‌توان جشن موفقیت گرفت.

جمالی پور گفت: برای توسعه بخش‌های مختلف کشاورزی بایستی زمینه را برای ارتقا بهره وری و تولید بیشتر مهیا کنیم تا بتوان شاهد رونق این بخش مهم شد.

استاندار قزوین تصریح کرد: با استفاده بهینه از منابع آب و خاک می‌توان بهره وری در بخش کشاورزی را ارتقا داد.

فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم در این بازدید گفت: قزوین در ردیف ۱۰ استان برتر کشور در زمینه تولید محصولات کشاورزی است و با توجه به وضعیت بارندگی و اقدامات انجام شده پیش بینی می‌شود امسال تولید بخش کشاورزی رونق خوبی داشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: علیرغم کمبود اعتبارات سازمانی اما تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی برای توسعه بخش و حفظ پایداری تولید اقدام شود.

خمسه از حمایت‌های استاندار، معاونین و مسئولان دستگاه‌های اجرایی از بخش کشاورزی قدر دانی کرد.

کد خبر 4951350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha