۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰:۵۱

فرماندار تنگستان:

فضای فرهنگی شهرستان تنگستان مطلوب است

فضای فرهنگی شهرستان تنگستان مطلوب است

بوشهر-فرماندار تنگستان گفت:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای عملکردی مثبت و مشهود است که این تأثیر گذاری را در کودکان و نوجوانان می‌توان مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور سه شنبه شب در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان بوشهر و مربی مسئول مرکز اهرم، فضای فرهنگی شهرستان تنگستان را مثبت و تأثیرگذار ارزیابی و بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای عملکردی مثبت و مشهود است که این تأثیر گذاری را در کودکان و نوجوانانی که در برنامه‌های مختلف شهرستان حضور دارند می‌توان مشاهده کرد.

فرماندار تنگستان افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید از محیطی که در اختیار دارد و شرایطی که می‌تواند برای کشف و پرورش استعداد کودکان به وجود بیاورد استفاده کند و کودکان را افرادی مطالبه گر و منتقد بار بیاورد.

وی گفت: خواسته من از مربیان و مسئولین کانون در شهرستان تنگستان این است که کودکان را مطالبه گر و خواهان تغییرات مفید و مثبت تربیت کنند و به گونه‌ای بار بیاورند که منتقد باشند زیرا نقد کودکان را سازنده و دارای دیدگاهی برای ایجاد تغییرات مثبت بار می‌آورد.

فرماندار تنگستان پس از این‌که گزارشی از پیک امید مجازی و فعالیت کانون در شرایط کرونا از سوی مربی مسئول مرکز اهرم و مدیرکل استان ارائه شد افزود: اتفاقات خوبی در زمینه فرهنگی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رقم خورده است و بیان بیشتر و بروز شایسته‌تر این اتفاقات می‌تواند در رسیدن محتوای فرهنگی تولید شده به دست مخاطبین تأثیر به سزایی داشته باشد و افراد جامعه را با رسالت کانون بیشتر آشنا کند.

کد خبر 4951559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha