۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۴۱

شهردار مشکات:

منطقه نمونه گردشگری در شهر مشکات کاشان احداث می شود

منطقه نمونه گردشگری در شهر مشکات کاشان احداث می شود

کاشان - شهردار مشکات گفت: منطقه نمونه گردشگری در شهر مشکات از توابع شهرستان کاشان احداث می شود.

مجتبی رضازاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به توسعه صنعت توریسم و گردشگری در کشور و لزوم توجه جدی به این صنعت اظهار داشت: احداث منطقه نمونه گردشگری در شهر مشکات و در کنار اتوبان کاشان - قم یکی از اولویت‌های شهرداری مشکات در دوره مدیریت شهری است.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای اخذ مجوزهای لازم ابراز داشت: شهر مشکات به دلیل قرارگیری در کنار اتوبان کاشان-قم و کریدور شمال-جنوب دارای یک ظرفیت بالقوه توسعه گردشگری در شهرستان کاشان است.

شهردار مشکات با بیان اینکه مکاتبات و هماهنگی‌های لازم با اداره راه و شهرسازی و اداره منابع طبیعی به این منظور انجام شده است، تصریح کرد: این منطقه نمونه گردشگری در مسیر قنات «همزر» مشکات احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه احداث این منطقه نمونه گردشگری نیازمند اجرای زیرساخت‌های زیربنایی گردشگری به ویژه تأمین زمین و آب برای اجرا و توسعه فضای سبز و بوستان‌های پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی مردم خوب مشکات برای تأمین زیرساخت‌های لازم بوستان و منطقه گردشگری مذکور در کوتاه‌ترین زمان ممکن احداث و به بهره برداری برسد.

رضازاده با بیان اینکه قنات «همزر» در بالادست محور اتوبان قم-کاشان قرار دارد، بیان داشت: بوستان و منطقه نمونه گردشگری مشکات در زمینی به وسعت ۱۵ هکتار احداث می‌شود.

آبگیری مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی شهرداری مشکات

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آبگیری مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی شهرداری مشکات خبر داد و یادآور شد: این مخزن که به تازگی احداث شده است با آب قنات «همزر» شهر مشکات آبگیری و برای استفاده و توسعه فضای سبز این شهر به کار گرفته می‌شود.

کد خبر 4952056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha