۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۱

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات اهالی فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی احصا می شود

مشکلات اهالی فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی احصا می شود

تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر احصای مشکلات اهالی فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی گفت: پای سخن متخصصان این حوزه خواهیم نشست.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله متفکر آزاد ظهر پنج شنبه در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و جمعی از هنرمندان و رؤسای انجمن‌های هنری استان اظهار داشت: به عنوان یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی علاوه بر ارتباط با مسئولان حوزه فرهنگ و هنر استان، با متخصصان این بخش نشست و برخاست هایی داشته و دیدگاه‌های آنان را خواهم شنید.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم به همراه دیگر نمایندگان، متناسب با نظرات و دیدگاه هنرمندان و اصحاب فرهنگ، نسبت به حل مشکلات این قشر و تدوین قوانین لازم اقدام کنیم.

متفکر آزاد، حوزه فرهنگ و هنر را یکی از اولویت‌های مهم مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: نمایندگان در دوره جدید توجه ویژه ای به این حوزه خواهند داشت.

وی افزود: بر روی مساله هنر و فرهنگ تمرکز عالمانه‌ای داشته و با شنیدن نظرات افراد متخصص و باتجربه در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر، سعی در کمک به این بخش چه در تدوین قوانین حمایتی و چه نظارتی خواهیم داشت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به جایگاه ویژه هنر و فرهنگ در آذربایجان شرقی گفت: وقتی نام آذربایجان به گوش می‌رسد، همگان یاد فرهنگ و هنر این خطه می‌افتند و انتظار ویژه ای از بخش فرهنگ استان وجود دارد که این امر، ضرورت توجه خاص نمایندگان مجلس استان به این حوزه را نشان می‌دهد.

کد خبر 4952318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      0 0
      آذربایجان نام مقدس است باید نام مقدس آذربایجان که لایق برترین هاست توجه کافی شود زبان ترکی به طور سیستماتیک در آموزش و پرورش و دانشگاهها اجرایی شود صدا و سیمای آذربایجان وبه زبان ترکی سراسری پخش شود رونامه تزکی و کتاب ترکی وکتابهای درسی تمام مقاطع تحصیلی