۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۲۱

در سال جاری؛

۷۴۰ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی استان بوشهر مصوب شد

۷۴۰ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی استان بوشهر مصوب شد

دشتی- معاون سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر گفت: در سال جاری ۷۴۰ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی این استان مصوب شده که تاکنون ۵۸۵ میلیارد تومان آن به استان ابلاغ شد ه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پاپری ظهر شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دشتی اظهار داشت: در جلسه شورای برنامه و توسعه استان بوشهر مبلغ ۵۸۵ میلیارد تومان به تصویب رسید که مبلغ ۵۱۵ میلیارد تومان بر اساس شاخص‌ها بین شهرستانهای ۱۰ گانه توزیع شد.

وی افزود: از این مبلغ بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان معادل ۹.۱ اعتبارات استان برای شهرستان دشتی مصوب شده که بین پروژه‌ها و طرح‌ها توزیع شد.

پاپری با بیان اینکه با توجه به شرایط پروژه جدیدی شروع نمی‌شود، ادامه داد: از مبلغ ۵۱۵ میلیارد تومان ۱۱۵ میلیارد تومان آن برای پروژه‌هایی ماهیت اقتصادی دارد تخصیص پیدا کرده است که در شهرستان دشتی نیز یک طرح با ۸ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: طبق قانون ۱۰ درصد اعتبارات استانی معادل ۱۵ میلیارد تومان باید برای توسعه و بازسازی شبکه‌های آب اختصاص داده شود که حسب دستور استاندار بوشهر مقرر گردید معادل همین اعتبار از محل ارزش افزوده دهیاریها به پروژه آب اختصاص داده شود تا این رقم به ۳۰ میلیارد تومان برسد.

کد خبر 4953524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha