۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۱۹

فرماندار لنگرود:

تحقق شعار «جهش تولید» مستلزم وجود مدیریت یکپارچه است

تحقق شعار «جهش تولید» مستلزم وجود مدیریت یکپارچه است

لنگرود- فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه تحقق شعار «جهش تولید» مستلزم وجود مدیریت یکپارچه است، گفت: باید از همه ظرفیت ها برای تحقق این شعار استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس شفقی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری لنگرود در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای کنترل شیوع ویروس کرونا در استان و این شهرستان، گفت: برای کنترل این ویروس ستاد ملی طرح‌های فاصله گذاری، عدم برگزاری تجمعات غیر ضرور، محدود کردن فعالیت برخی کسب و کارها را اعمال کرده است.

وی با تأکید بر لزوم جدی گرفتن هشدارها از سوی شهروندان وو رعایت نکات بهداشتی، افزود: هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی از کسب و کارهای آسیب دیده در زمان کرونا برای استان در نظر گرفته شده که بیشتر در حوزه خدمات است.

شفقی با بیان اینکه در حوزه معیشت مشکلاتی برای مردم به وجود آمده است، گفت: اجرای رزمایش مومنانه به دستور مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان بخشی از این مشکلات را مرتفع کرده اما همچنان باید ادامه یابد.

وی با اشاره به شعار «جهش تولید» و با تأکید بر اینکه تحقق این شعار در گرو مدیریت یکپارچه در تمام بخش‌ها و حوزه‌ها است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و منابع برای تحقق شعار امسال استفاده کنیم.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه محور توسعه در گیلان در سه بخش گردشگری، کشاورزی و صنعت است، افزود: باید در این سه حوزه به نحوی برنامه ریزی شود که شاهد جهش داشته باشیم.

مسئولان برای بهبود شرایط اقتصادی جامعه تلاش کنند

امام جمعه لنگرود هم در این جلسه با اشاره به سالگرد شهادت شهید چمران وی را الگوی مناسب برای همه عنوان و اظهار کرد: شهید چمران و شهید سلیمانی از نمونه‌های بارز تربیت یافتگان مکتب انقلاب هستند که باید از آنها الگوبرداری شود.

حجت الاسلام نقوی مسئولان نظام مقدس اسلامی باید از سیره و روش این شهدا الگوبرداری کنند، افزود: دشمن تلاش می‌کند تا مردم را از ارکان انقلاب و نظام دور کرده و ناامید کند یکی از وظایف مسئولان امید آفرینی در جامعه است.

وی با اشاره به شرایط بد اقتصادی جامعه و مردم، گفت: مسئولان باید شبانه روز در کنار مردم باشند و برای رفاه آنها تلاش کنند.

کد خبر 4953706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha