۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵

جمالی‌نژاد:

مدیریت بحران را در سطح ملی، منطقه‌ای و محلی انجام می‌دهیم

مدیریت بحران را در سطح ملی، منطقه‌ای و محلی انجام می‌دهیم

رییس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور با اینکه در مدیریت بحران بحث‌های امنیتی و سیاسی مطرح است، گفت: ما مدیریت بحران را در سطح ملی، منطقه‌ای و محلی دیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد رییس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر شهر برای مدیریت بحران یک اکشن پلن دارد و هر اکشن پلن ۱۷ دستگاه را در شهرداری‌ها درگیر می‌کند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرداری‌ها دو مرکز مدیریت بحران و آتش‌نشانی را دارا هستند قرار شد، کلانشهرها را مدیر عملیاتی ببینند.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه در مدیریت بحران بحث‌های امنیتی و سیاسی مطرح است، تصریح کرد: ما مدیریت بحران را در سطح ملی، منطقه‌ای و محلی دیده‌ایم. در سطح ملی و استان تهران، شخص وزیر کشور بحث‌های فرماندهی، امنیتی و سیاسی را پیگیری می‌کنند و در امور عملیاتی که ۱۷ مجموعه در شهرداری‌ها درگیر می‌شوند نیز وزیر کشور این وظیفه را به شهرداری‌ها محول می‌کنند.

وی در پایان گفت: به عقیده من، بسیاری از موضوعات در شهر تهران و کلانشهرها حل می‌شود و تفکیکی وظایف کار را راحت‌تر می‌کند.

کد خبر 4954278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha