۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۳

هم زمان با دهه کرامت؛

اهتزاز پرچم ۱۴۴متر مربعی حرم مطهر امام رضا(ع) در ورودی اسلامشهر

اهتزاز پرچم ۱۴۴متر مربعی حرم مطهر امام رضا(ع) در ورودی اسلامشهر

اسلامشهر- پرچم ۱۴۴ متر مربعی حرم مطهر امام رضا(ع) هم زمان با دهه کرامت در ورودی اسلامشهر نصب شد.

‌به گزارش خبرنگار مهر، پرچم ۱۴۴ متر مربعی حرم امام رضا (ع) ظهر سه شنبه و هم زمان با آغاز دهه کرامت در میدان «نماز» اسلامشهر برافراشته شد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اسلامشهر در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‌های این دفتر در دهه کرامت گفت: حضور خادمین مسجد جمکران و خادمین حرم مطهر رضوی و پرچم آستان قدس در اسلامشهر و دیدار با کارآفرینان و فعالان تولید و نیز کادر درمان از جمله برنامه‌های دهه کرامت است.

ولی الله اصغری ادامه داد: همچنین استقرار اکیپ سیار انتقال خون، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای شهرستان و برگزاری نمادین آئین جاروکشی آستان مقدس امامزاده عقیل (ع)، توسط خادمیاران رضوی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در اسلامشهر است.

وی برگزاری زیارت امین الله به صورت آنلاین و پخش همزمان در فضای مجازی، برگزاری جشن ویژه تجلیل از دختران، فرزندان دختر شهدای مدافع حرم، اهدای هدیه دخترانه به دختران خردسال اسلامشهری، برگزاری مراسم چهارشنبه امام رضایی و پذیرایی از مردم و دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم را از دیگر برنامه‌های ویژه دهه کرامت در اسلامشهر دانست.

بر اساس این گزارش دهه کرامت از امروز، سوم تیرماه و هم زمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شده و تا ۱۳ تیرماه و سالروز میلاد امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4956675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      0 0
      کرونا هم هیچ دیگه
    • مسافر IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      0 0
      🙄
    • سوگل IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      0 0
      این پرچم چ دردی از مردم را دعوا میکنه. شما ک ب اسم اماما خوب مردمو خر کردیید. انشالا اون دنیا ب خدا جواب گو باشید. مردمی ک از فقر مینالن. پرچم ب چ کارشان.