۳ تیر ۱۳۹۹، ۲۲:۵۶

فرماندار دامغان:

کتابخانه عمومی روستای جزن دامغان افتتاح می‌شود

 کتابخانه عمومی روستای جزن دامغان افتتاح می‌شود

دامغان- فرماندار دامغان با بیان اینکه چهارمین کتابخانه عمومی روستایی این شهرستان در روستای جزن افتتاح خواهد شد، گفت: ارتقای مطالعه در جامعه هدف اجرای این طرح عمرانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مجد در انجمن کتابخانه‌های عمومی دامغان که شامگاه سه شنبه به میزبانی فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه چهارمین کتابخانه عمومی روستایی این شهرستان در روستای جزن افتتاح خواهد شد، ابراز کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان اعتبار لازن برای تجهیز کتابخانه عمومی روستای جزن را تأمین کند.

وی افزود: شهرداران سهم مهمی در پویایی فرهنگ و نشاط در جامعه دارند و با واریز به موقع سهم نیم درصد درآمدها، به رونق کتابخانه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در جامعه کمک کنند.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی دامغان از اجرای پیک موتوری کتاب در این شهرستان به زودی خبر داد و افزود: طرح ابتکاری پیک موتوری کتاب با توجه به مسائل موجود و ملاحظات جامعه و تردد کمتر مراجعه‌کنندگان به کتابخانه یک حرکت خوب به بهداشت جامعه در دوران وجود بیماری کرونا است که تلاش شود این طرح اجرا شود.

وی گفت: از هر راهی که می‌توانیم به فرهنگ و گسترش کتاب و کتابخوانی در جامعه کمک کنیم و طرح پیک موتوری کتاب یکی از بسترهای این سیاست است.

کد خبر 4956936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      0 0
      انشالله همه شهرها و روستاها به کتابخانه تجهیز شوند و با توجه به گسترش طرح های دولت الکترونیک کتابخانه ها باید مجهز به اینترنت و تعدادی کامپیوتر، دستگاه کپی و پرینتر باشد مردم کارهای اداری هم انجام دهن
    • علی IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      0 0
      کتابخانه های عمومی اگر به منابع الکترونیکی یا چاپی تحقیقاتی مجهز باشند در جهت گسترش فرهنگ تحقیق و رجوع محققان به کتابخانه های عمومی مفید است. همچنین وجود کامپیوتر و دستگاه کپی و پرینت هم لازم است
    • علی IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      0 0
      از فارق التحصیلان رشته کتابداری استفاده شود و کتابخانه ها را با نظرات کارشناسی آنان و با آخرین تحولات و تکنولوژی روز دنیا بسازیم و کتابخانه ها را فضایی امن و مفید برای همه اقشار جامعه باشد.
    • علی IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      0 0
      کتابخانه ها فضای کافی و جا دار برای مراجعین و مطالعه داشته باشد و فضاهایی برای برگزاری مراسم فرهنگی، آموزشی داشته باشند و فقط منابع نوشتاری نباشد بلکه دارای منابع شنیداری، نمایشی فیلم و مستند باشند
    • علی IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
      0 0
      کتابخانه خا دارای امکانات زیرساختی، رفاهی و انواع منابع نوشتاری، شنوایی، نمایشی و... باشند و مجهز به اینترنت، تعدادی کامپیوتر، پرینتر و چاپگر باش و طوری ساخته شوند که همه سنین و اقشار جامعه را جذب کنن