۴ تیر ۱۳۹۹، ۸:۳۷

فرماندار هشترود:

تشکیل انجمن‌های هنری در شهرستان هشترود ضروری است

 تشکیل انجمن‌های هنری در شهرستان هشترود ضروری است

هشترود- فرماندار هشترود گفت: تشکیل انجمن‌های هنری در شهرستان هشترود لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان دیشب در جلسه تجلیل از برگزیدگان عکس خوشه‌های طلایی گندم و هنرهای تجسمی گفت: هنرمندان هشترودی در زمینه‌های مختلف هنری با استعداد بوده و در زمینه خلق آثار هنری بسیار خوب عمل کرده که نمونه آن خلق آثار هنری در جشنواره عکس خوشه‌های طلایی و جشنواره هنرهای تجسمی است.

وی افزود: به امید خدا و حمایت‌های دولت کار احداث سالن مجتمع فرهنگی هنری شهرستان پس از سال‌ها شروع شده و تا هفته دولت آینده سالن آمفی‌تئاتر آن تکمیل شده و زمینه فعالیت هنرمندان فراهم خواهد شد تا با تلاش بیشتر خود بتوانند استعدادهای خود را در آنجا پرورش داده و هنر را تعالی بخشند.

فرماندار هشترود در ادامه با اشاره به نقش هنرمندان در راستای مبارزه با کرونا نیز اظهار کرد: هنرمندان با راه انداختن پویشی با عنوان «در خانه بمانیم» و سایر اقدامات لازم در فضای مجازی توانستند در خصوص مبارزه با کرونا نقش مهمی ایفا کنند و ما هم انتظار داریم هنرمندان در ادامه فعالیت‌های هنری خویش در خصوص فرهنگ سازی و استفاده مردم از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی کارهای بیشتری انجام داده و ستاد کرونای شهرستان را همراهی کنند.

وی افزود: ویروس کرونا در کنار تهدید همه انسان‌ها فرصت‌های دیگری نیز به وجود آورد که یکی از آن فرصت‌ها همانا استفاده بهتر از فضای مجازی و فناوری‌های نو درجهت اشتغالزایی و انتقال مطالب گوناگون در شبکه‌های اجتماعی بود.

امینیان در ادامه با بیان اینکه یکی از سرمایه‌های اصلی کشور همانا سرمایه اجتماعی است خاطرنشان کرد: ترقی و پیشرفت و توسعه هر کشور وابسته به نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی آن کشور بوده و اگر به سرمایه اجتماعی توجه نشود نمی‌توان به موفقیت دست یافته و به نتیجه مطلوب رسید.

وی افزود: اگر تاکنون در رابطه با سرمایه اجتماعی و سرمایه انسانی و اجتماعی هزینه می‌کردیم شاهد رشد و شکوفایی و توسعه همه جانبه در کشور بودیم.

فرماندار هشترود در بخش دیگر از سخنرانی خود گفت: هشترود دارای هویت و قدمت تاریخی و سابقه تمدنی دیرینه دارد که یک نمونه آن همین قلعه زهاک این شهرستان است که از نظر قدمت و عظمت تاریخی منحصر به فرد است.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه از برگزیدگان جشنواره عکس خوشه‌های طلایی گندم و هنرهای تجسمی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 4957040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha