۴ تیر ۱۳۹۹، ۹:۰۲

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان:

ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی منوط به اخذ گواهی سنجش است

ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی منوط به اخذ گواهی سنجش است

سنندج - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: ثبت نام قطعی دانش آموزان پایه اول ابتدایی، منوط به اخذ گواهی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، صدیقه عبدالهی در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان کردستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: اطلاعات ثبت شده در سامانه سنجش و رویت آن توسط مدیر مدرسه ملاک گواهی سنجش است.

وی با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در هنگام ثبت نام، افزود: ثبت نام پایه های ورودی به صورت حضوری و و با ارائه نوبت به اولیا انجام می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد آغاز شده است، ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان پایه های میانی از اول تیرماه بدون حضور اولیا و توسط مدیران مدارس انجام می شود.

عبداللهی با تاکید بر اینکه ثبت نام قطعی دانش آموزان پایه اول منوط به ارائه گواهی سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان است، یادآور شد: از ۱۵ تیر ماه ۹۹ مدیران مدارس ابتدایی نوبت دهی سنجش را انجام و برنامه سنجش از اول مرداد ماه ۹۹ در استان آغاز می شود.

وی بیان کرد: حتماً موضوع محدوده جغرافیایی در اولویت ثبت نام باشد تا از سرگردانی خانواده ها جلوگیری شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان بر نظارت ستاد ثبت نام شهرستان ها و مناطق به صورت روزانه بر مدارس تاکید کرد و گفت: بر اساس چک لیست های ارسالی، عملکرد مدارس در سامانه بازرسی و ارزیابی ثبت شود و در همین راستا عملکرد شهرستان ها نیز از طریق سامانه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

عبداللهی اظهار داشت: از روز دوشنبه دوم تیرماه ۹۹ ستاد ثبت نام استان به صورت حضوری روند ثبت نام در مدارس را مورد بازدید قرار می دهد.

وی افزود: امیدواریم با همکاری مدیران مدارس ضمن رعایت تکریم و حفظ احترام خانواده ها، زمینه ثبت نام دانش آموزان ورودی در مدارس و در فضایی آرام و بدون استرس و نگرانی فراهم شود.

کد خبر 4957043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha