۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۴

رئیس شورای شهر رشت:

احیای رودخانه های گوهرود و زرجوب مطالبه مردم رشت است

احیای رودخانه های گوهرود و زرجوب مطالبه مردم رشت است

رشت- رئیس شورای شهر رشت با اشاره به وجود معضلات محیط زیستی در این شهر، گفت: احیای رودخانه های گوهرود و زرجوب مطالبه مردم رشت است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حاجی پور امروز (چهارشنبه) در مراسم آغاز همکاری شورای شهر و شهرداری رشت با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در تالار گفتگوی شهرداری با اشاره به اهمیت همکاری میان این دو سازمان، اظهار کرد: شهر رشت در برخی از حوزه‌ها با مشکلاتی رو به رو است.

وی محیط زیست را یکی از چالش‌های شهر رشت عنوان کرد و افزود: احیای رودخانه زرجوب و گوهر رود مهم‌ترین مطالبه شهروندان رشتی است و باید در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار گیرد.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به همکاری شورا و شهرداری رشت با قرارگاه خاتم برای اجرای پنج پروژه، گفت: مردم رشت به جهت عقب ماندگی پروژه‌های عمرانی مظلوم واقع شده اند.

فعالیت‌های عمرانی باید در خور مردم رشت باشد

شهردار رشت در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه فعالیت‌های عمرانی باید در خور مردم شهر رشت باشد، افزود: بزرگ‌ترین اقدامات عمرانی کشور توسط قرارگاه خاتم صورت گرفته و در این راستا شهرداری رشت با تمام توان در کنار این مجموعه خواهد بود.

ناصر حاج محمدی با بیان اینکه تعدادی از این طرح‌ها وارد فاز دوم عملیاتی شده اند، گفت: تمام تلاش شهرداری رشت تسریع روند اجرایی پروژه‌های عمرانی جهت رفاه حال شهروندان است.

کد خبر 4957699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha