۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۵

رئیس عقیدتی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی:

۳۰۰ حافظ قرآن در انتظامی خراسان جنوبی تربیت شدند

 ۳۰۰ حافظ قرآن در انتظامی خراسان جنوبی تربیت شدند

بیرجند- رئیس عقیدتی – سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: ۳۰۰ حافظ پنج الی ۲۰ جزء قرآن طی۶ سال گذشته در انتظامی خراسان‌جنوبی تربیت شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا عبدالهی صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در نیروی انتظامی بحث مسائل قرآنی با توجه به پیگیری‌ها در مدار و روال مطلوبی طی ۶ سال گذشته پیگیری شده است.

رئیس عقیدتی – سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دارالقرآن نیروی انتظامی استان به عنوان دستگاه برتر در حوزه فعالیت‌های قرآنی معرفی شده است، بیان‌کرد: ۳۰۰ حافظ پنج الی ۲۰ جزء قرآن طی ۶ سال گذشته در نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی تربیت شده‌اند.

عبدالهی با بیان اینکه با شیوع کرونا فعالیت‌های قرآنی را در بستر فضای مجازی ادامه دادیم، افزود: با شروع طرح همدلی مؤمنانه در نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی به سرعت ۱۱۷ میلیون تومان کمک برای نیازمندان جمع‌آوری شد.

وی گفت: با این مبلغ ۳۹۰ بسته مواد غذایی بین افراد دارای مشکل معیشتی و هزار پرس غذا بین نیازمندان سطح شهر توزیع شد.

رئیس عقیدتی- سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در خانواده نیروی انتظامی نیز اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفته است، اظهار کرد: نتیجه این امر به معروف‌ها و نهی از منکرها کاهش ۳۰ درصدی شکایات مردم از ناجا در سال‌های ۹۷ و ۹۸ بوده است.

کد خبر 4959157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha