۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی در فضای مجازی برگزار می شود

برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی در فضای مجازی برگزار می شود

سنندج - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری بخش زیادی از برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی در بستر فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد سادات ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان کردستان، ضمن اشاره به فعالیت ها و برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: در استان کردستان نیز همزمان با دیگر نقاط کشور برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است.

وی ضمن اشاره به جنایات متعدد آمریکا در حق ملت بزرگ ایران اسلامی نظیر سالگرد ترور نافرجام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، سانحه سقوط هواپیمای مسافربری، حمله شیمیایی به سردشت، حادثه هفتم تیر و… که همگی با حمایت مستقیم آمریکای جنایتکار صورت گرفته و نامگذاری ششم تا دوازدهم تیرماه از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، برنامه های متعددی با استفاده از فضای مجازی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به همه گیری ویروس منحوس کرونا گفت: در سال جاری با توجه به اهمیت حفظ سلامت مردم مراسم میدانی و عمومی در استان برگزار نمی شود و عمده فعالیت های این هفته در بستر فضای مجازی و رسانه ای صورت خواهد گرفت.

وی افزود: برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع حقوق بشر آمریکایی، جریان شناسی نفوذ، چرایی مرگ برآمریکا و تبیین ابعاد شخصیتی شهید مظلوم دکتر بهشتی در سطح مراکز آموزشی و ادارات و همچنین برنامه های صدا و سیمای مرکز کردستان از مهمترین برنامه های این هفته خواهد بود.

حجت الاسلام سادات با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای تقویت محتوای فضای مجازی و به راه اندازی طوفان توییتری در محکومیت جنایات آمریکا گفت: اقدامات متعددی در شبکه های مجازی صورت خواهد گرفت که از مهمترین آنها می توان به نمایشگاه مجازی پوستر و کاریکاتور می خواهم نفس بکشم توسط حوزه هنری استان اشاره نمود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان افزود: با همکاری صدا و سیمای مرکز کردستان برنامه های مستند، تیزرهای مناسبتی و نشست های تحلیلی با حضور کارشناسان خبره استانی برنامه ریزی شده و تولید و پخش خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به هم افزایی ادارات استان جهت فضاسازی مناسب محیطی و صدور بیانیه و همچنین برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی، مقاله نویسی و … افزود: تمام ظرفیت های تبلیغی استان نظیر بیلبوردها و تلویزیون های شهری به این امر اختصاص یافته و سعی می شود بیشترین تاثیرگذاری به ویژه برای نسل جوان با تولید و انتشار تیزر و المان های ضد استکبار صورت گیرد.

حجت الاسلام سادات در پایان گفت: تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران، خصوصاً شهدا و جانبازان شیمیایی و گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا از دیگر برنامه های شاخص این هفته خواهد بود.

کد خبر 4959383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha