۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱

استاندار سمنان:

ادارات استان سمنان در میز خدمت نماز جمعه پاسخگوی مردم هستند

ادارات استان سمنان در میز خدمت نماز جمعه پاسخگوی مردم هستند

سمنان- استاندار سمنان درباره راهکارهای ارتقای پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: یکی از اقدامات انجام شده در سطح استان ایجاد میز خدمت در نماز جمعه‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌رضا آشناگر پیش از صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل مرکز ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست‌جمهوری به میزبانی دفتر خود با اشاره به پاسخگویی ادارات در میز خدمت در نماز جمعه‌های استان بیان کرد: برگزاری جلسات میز خدمت در نمازجمعه و در میان اقشار مختلف مردم یکی از ابتکارات درون استان برای ارتقای تعامل بین مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه این کار به ارتقا پاسخگویی مسئولان منجر می‌شود، ابراز داشت: رضایت‌مندی مردم از انجام این قبیل برنامه‌ها و پیگیری مطالبات آنان از جمله مواردی است که همواره مورد تاکید استانداری سمنان بوده و لازم است در راستای این امر مدیران میانی استان نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه یکی از بخش‌های بسیار مهم که نقش بسزایی در رضایتمندی مردم خواهد داشت، عملکرد درست و به موقع ادارات کل بازرسی استانداری‌ها محسوب می‌شود، ابراز داشت: در این راستا تلاش شده تا زمینه لازم برای ارتباط مردم با مدیران و پاسخگویی به اقشار مختلف انجام شود.

آشناگر خوستار انتقال درخواست‌ها و مطالبات مردم و مسئولان استان سمنان به رئیس جمهور شد و گفت: امکان افزایش رضایتمندی و رفع مشکلات مردم استان را بیش از پیش فراهم شود.

کد خبر 4962120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha