۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۵

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه خبر داد:

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به کرمانشاهی‌ها از سوی آستان قدس رضوی

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به کرمانشاهی‌ها از سوی آستان قدس رضوی

کرمانشاه - مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی از سوی آستان قدس رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جعفر امامیان در مراسم تجلیل از کادر درمانی و مدافعان سلامت که با حضور خادمان حرم رضوی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا خادمیاران رضوی با تاسی از حضرت رضا (ع) در بخش‌های مختلف در عرصه مبارزه با این بیماری به آحاد جامعه و به خصوص کادر درمانی ارائه خدمات داشتند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه افزود: خادمیاران رضوی با راه‌اندازی خط تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی کننده به کمک کادر بهداشتی و درمانی استان آمدند.

وی با اشاره به اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» و تقدیر از کادر درمانی در ایام نوروز امسال، گفت: در عرصه مبارزه با تبعات این بیماری در راستای طرح مواسات و همدلی حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی را بین افراد تحت پوشش کمیته امداد و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در استان کرمانشاه توزیع کردیم.

امامیان با بیان اینکه همواره در پرتو عنایات امام رضا (ع) بوده‌ایم، گفت: امروز نیز با حضور خادمان آستان مقدس علی بن موسی الرضا (ع) برای عرض خدا قوت در بین کادر درمانی حاضر شدیم که با تبریکات آستان قدس رضوی به این عزیزان انرژی دهیم تا شاهد مبارزه نهایی با این بیماری منحوس باشیم.

کد خبر 4963197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha