۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان جدید جهرم جزو بزرگترین مراکز درمانی کشور است

بیمارستان جدید جهرم جزو بزرگترین مراکز درمانی کشور است

جهرم-معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان جدید جهرم جزو پروژه های بزرگ در کشور است که تلاش می‌کنیم این پروژه را در امسال به اتمام برسانیم. 

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر علیزاده در جلسه بررسی مسائل ‌و مشکلات بیمارستان بزرگ ۳۱۰ تختخوابی‌ جهرم که با حضور استاندار فارس در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد ، بیان داشت: پروژه بیمارستان جهرم جز یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان های کشور است که می‌تواند نقش اساسی و زیادی در حوزه بهداشت و درمان استان و جنوب کشور داشته باشد. 

وی افزود: این پروژه نسبت به ابتدای آن ، تغییرات زیادی نسبت به ابتدا پیدا کرده است و چندین تخت و مرکز به آن اضافه شده است و همین دلیل تاخیر در افتتاح و بهره برداری آن است. 

علیزاده گفت: بیمارستان بزرگ جهرم می‌تواند نقش مهمی در ارائه خدمات بهداشت و درمانی استان فارس و جنوب کشور را ایفا کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: تا دو هفته دیگر برنامه زمان بندی دقیق افتتاح و پایان این پروژه را اعلام می‌کنیم اما این وعده را خواهیم داد که این پروژه امسال بهره برداری می‌شود.

وی در پایان گفت: ابن پروژه بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گلایه نماینده مردم جهرم و خفر 

همچنین ، محمدرضا رضایی نماینده جهرم و خفر در این جلسه گفت:عمر متوسط پروژه های ما در کشور بالا رفته است و زمان برخی از آنان بسیار زیاد شده است. 

وی افزود: ۵۰ درصد بیمارانی که به بیمارستان های جهرم مراجعه می‌کنند افراد غیربومی هستند و جهرم نقش مهمی در بهداشت و درمان منطقه جنوب دارد.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان جدید جهرم در شرایط کنونی می‌تواند نقش مهمی در زمان بحران کرونا داشته باشد و باید به این نکته هم توجه داشته باشید که بیمارستان جدید جهرم در زمان کرونا اولویت بسیار بالایی دارد. 

رئیس کمیسیون عمران با انتقاد به روند کنونی ابن بیمارستان ، تصریح کرد: اگر با این مدل و شرایط کنونی قرار باشد پروژه جلو رفت و تغییری در رویه آن صورت نگیرد، این پروژه در این دولت افتتاح نمی‌شود. 

رضایی ادامه داد: جان مردم ‌و سلامت مردم بسیار مهم است و باید نسبت به این پروژه آن هم در زمانی که جامعه با کرونا درگیر است، توجه و حساسیت بیشتر وجود داشته باشد. 

نماینده مجلس یازدهم در خانه ملت افزود: امروز که کشور درگیر بیماری کرونا شده است وجود و اتمام این پروژه ملی قطعا می‌تواند کمک بزرگی به بهداشت و درمان جنوب کشور بکند.

وی در پایان، ضمن گلایه از تاخیرهایی که در تحویل این پروژه وجود دارد، گفت: باید پیمانکار تعداد نیروهای خود را برای اتمام این پروژه حداقل به ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر در روز برساند و شیفت کاری آن ها را افزایش دهند تا شاهد افتتاح این پروژه در دهه فجر امسال باشیم.

کد خبر 4963710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha