۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲

معاون عمران وزیر کشور:

استان سمنان در زمینه ارتفاع‌سازی محدودیتی ندارد

استان سمنان در زمینه ارتفاع‌سازی محدودیتی ندارد

سمنان- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه ارتفاع‌سازی در شهرهای دارای جمعیت مزیت‌های ویژه‌ای دارد، گفت: استان سمنان در زمینه ارتفاع سازی مشکل و محدودیتی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد صبح پنج شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی، ضمن بیان اینکه ارتفاع‌سازی در شهرهای دارای جمعیت استان سمنان باهدف افزایش درآمد شهرداری‌ها محدودیتی ندارد، ابراز کرد: ارتفاع‌سازی در زنده‌تر شدن شهرها تاثیر دارد.

وی با بیان اینکه ارتفاع‌سازی در افزایش درآمد شهرداری‌ها و جمعیت تاثیر دارد، تاکید کرد: طرح‌های عمرانی خوبی در شهر سمنان در حال ساخت است که با برنامه‌ریزی اصولی این طرح‌ها تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور درباره ضرورت همراهی همه دستگاه‌های مرتبط با عمران و شهرسازی برای توسعه و آبادانی شهرهای استان سمنان، تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی استانداری از شهرداری‌ها مطلوب بوده و این روند باید ادامه یابد تا بتوانیم شاهد اقدامات بهتری در این مجموعه مدیریت شهری استان باشیم.

جمالی‌نژاد همچنین خواستار توجه بیشتر شهرداری‌ها به مسئله نشاط اجتماعی شد و گفت: سمنان یکی از شهرهایی است که در زمینه شهر دوست‌دار کودک کارهای اساسی در آن انجام شده و امیدواریم این روند در دیگر شهرهای استان نیز مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 4963946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha