۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۳:۳۶

امام جمعه بوشهر:

بارگاه نورانی امام رضا(ع) قلب تپنده ایران اسلامی است

بارگاه نورانی امام رضا(ع) قلب تپنده ایران اسلامی است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بارگاه نورانی امام رضا(ع) قلب تپنده ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر جمعه در دیدار خدام آستان قدس رضوی اظهار داشت: تلاش‌های خوبی برای برگزاری برنامه‌های زیر سایه خورشید در استان بوشهر صورت گرفته که شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه عشق و علاقه مردم ولایت‌مدار بوشهر به امام رضا (ع) وصف ناپذیر است اضافه کرد: فعالیت خدام آستان قدس رضوی در قالب زیر سایه خورشید در دهه کرامت ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: حضور کاروان زیر سایه خورشید در ایام دهه کرامت در مناطق مختلف، حرکت و برنامه‌ای مهم در راستای ترویج فرهنگ رضوی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این مراسم با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید بیان کرد: این برنامه‌ها بدون هیچ مشکلی در راستای مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

سعید کشمیری با تقدیر از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و جشن‌های زیر سایه خورشید با رعایت موازین بهداشتی افزود: این برنامه‌ها نقش بسیار مهمی در راستای تقویت معنویت در جامعه دارد.

در چهاردهمین سال جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، خادمان آستان قدس رضوی که به منظور شرکت در برنامه‌های دهه کرامت به استان بوشهر سفر کرده بودند، در آخرین روز از این دهه و در سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

کد خبر 4964915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha