۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۹

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قرچک و ورامین خبر داد؛

رفع تصرف از ۲۳ هزار مترمربع از اراضی ملی ورامین

رفع تصرف از ۲۳ هزار مترمربع از اراضی ملی ورامین

ورامین- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قرچک و ورامین از رفع تصرف ۲۳ هزار مترمربع اراضی ملی پلاک‌های علی آباد و قاسم آباد بخش جوادآباد این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر سپه وند ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از رفع تصرف ۲۳ هزار مترمربع اراضی ملی پلاک‌های علی آباد و قاسم آباد بخش جوادآباد این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این رفع تصرف از سوی مراجع قضائی مبنی بر بازگرداندن این اراضی به دولت صادر شده بود.

سپه وند با بیان اینکه متصرف در این اراضی اقدام به شخم و شیار کرده بود گفت: با بررسی‌های صورت گرفته از ادامه اقدام این متصرف جلوگیری به عمل آمد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قرچک و ورامین عنوان داشت: حکم قطعیت یافته قضائی با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان ورامین و نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمد و با اجرای حکم صادره این میزان اراضی تصرفی از ید متصرف خارج شد.

وی بیان داشت: از همه مردم می‌خواهیم ضمن رعایت نکات ایمنی نگهداری و مراقبت از طبیعت در صورت مشاهده بروز حریق و تخریب و ساخت و سازهای غیرمجاز مراتب را با سامانه ۱۵۰۵ حفاظت منابع طبیعی در میان بگذارند تا مسئولین امر در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع معضل اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 4965463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha