۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۷

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان:

مدیران استان سمنان پیگیر جذب کامل اعتبارات باشند

مدیران استان سمنان پیگیر جذب کامل اعتبارات باشند

سمنان- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان از مدیران استان خواست تا پیگیر جذب کامل اعتبارات باشند و گفت: بازگشت بودجه از استان توجیه منطقی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور پیش از ظهر یکشنبه در جلسه توزیع اعتبارات شهرستانی به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه بازگشت اعتبارات از استان به مرکز به‌هیچ‌وجه توجیه منطقی ندارد، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب کامل اعتبارات اختصاص‌یافته تلاش کنند.

وی بابیان اینکه در شرایط سخت تحریم اقتصادی باید تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در جذب کامل اعتبارات تخصیص‌یافته خود اهتمام داشته باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش اعتبارات استانی در سال جاری باید نسبت به تخصیص اعتبارات به پروژه‌ها مهم و اولویت‌دار این استان توجه ویژه داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با تأکید پروژه‌های بهداشت و درمان، راه‌سازی و پروژه‌های خدمات رسان آب و برق در اولویت تخصیص اعتبارات قرار گیرند، تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا نیز در دستور کار است.

خجسته پور در ادامه با اشاره به تشکیل مجلس یازدهم و آغاز فعالیت نمایندگان جدید مردم استان در مجلس شورای اسلامی افزود: تعاملات سازنده و بهره‌مندی از نظرات و دیدگاه‌های نمایندگان مردم در مجلس، ائمه جمعه، مدیران ارشد شهرستانی و همچنین گروه‌های مرجع و نخبگان استان و استفاده از توانمندی فکری و اجرایی این افراد توسط فرمانداران و مدیران کل ستادی و اجرایی استان نیز می‌تواند راهگشا مسائل باشد.

کد خبر 4966427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha