۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۶

معاون فرمانداری دهاقان خواستار شد؛

ادارات دهاقان هدایای مورد نیاز خود را از هنرمندان تهیه کنند

ادارات دهاقان هدایای مورد نیاز خود را از هنرمندان تهیه کنند

معاون فرمانداری دهاقان گفت:به جهت حمایت از هنرمندان و تشویق آنان برای ادامه کار، از ادارات و ارگان های شهرستان انتظار می رود هدایا مورد نیاز خود از دستاوردهای هنرمندان خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاحیه نگارخانه ترنج دهاقان پیش از ظهر دوشنبه با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و جمعی از مسئولین مربوطه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
سید علی سجادی در این آئین با بیان اینکه وجود یک مکان مناسبت جهت به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان شهرستان ضروری بود، گفت: با افتتاح این نگارخانه هنرمندان شهرستان می‌توانند آثار خود را در این نگارخانه به نمایش بگذارند.

معاون فرماندار دهاقان بیان داشت: به جهت حمایت از هنرمندان و تشویق آنان برای ادامه کار، از ادارات و ارگان‌های شهرستان انتظار می‌رود هدایا مورد نیاز خود از هنرمندان خریداری نمایند.

مصطفی صالحی در ادامه با بیان اینکه شهرستان دهاقان در تمامی عرصه‌های هنری موفق بوده است، گفت: نبود زیر ساخت‌های مناسب در شهرستان یکی‌از مهم‌ترین مشکلات هنرمندان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان بیان کرد: نگارخانه ترنج دهاقان دومین نگارخانه در شهرستان است که‌با هزینه بالغ بر ۲۰ میلیون تومان تجهیز شد.

صالحی افزود: امیدواریم به لطف خداوند متعال با پایان بحران کرونا هنرمندان شهرستان می‌توانند آثار خود را به نمایش بگذارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان با بیان اینکه وجود یک آموزشگاه موسیقی در شهرستان، خواسته علاقه مندان به این هنر به شمار می‌رود، تشریح کرد: مجوز این آموزشگاه اخذ شده است و استعلامات قانونی آن هم انجام شده و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

صالحی گفت: خانه فرهنگ و هنر شهرداری با همکاری شهردار محترم شهر دهاقان تحویل اداره فرهنگ و ارشاد شده است و به زودی در اختیار هنرمندان شهرستان، جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری، قرار می‌گیرد.

کد خبر 4967015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha