۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۴

مدیرکل بنیاد حفظ آثار خراسان رضوی مطرح کرد:

ضرورت بازگویی دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل‌های آینده

ضرورت بازگویی دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل‌های آینده

مشهد - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: بازگویی همگانی و گسترده دستاوردهای مهم تاریخی در دفاع مقدس امری ضروری است و باید برای نسلهای آتی در همه ابعاد روش شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی یوسفعلی‌زاده در مراسم آغاز به کار دفتر نمایندگی مستقل «خبرگزاری دفاع مقدس» در خراسان رضوی در مشهد، گفت: پیرو رهنمودهای مؤکد رهبر فرزانه انقلاب صدای شهیدان باید هر روز بیشتر از دیروز شنیده و فهمیده شود، اگر ملتی و امتی این فریاد ملکوتی را بشنود به طور حتم کمر همت بسته تا زیر بار زور و تحمیل نرود، ظلم نمی‌کند و ظلم‌پذیر نیز نخواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: بازگویی همگانی و گسترده دستاوردهای مهم تاریخی و کارنامه درخشان ملت ایران در دفاع مقدس امری ضروری است و باید برای نسل‌های آتی با وضوح تمام در همه ابعادش روشن شود. تهاجمی که ۴۰ سال پیش علیه ملت ایران اسلامی آغاز شد تا فریاد مردم را در گلو ساکت کرده و نظام مقدس تازه تأسیس ما را براندازد.

وی، هدف تهاجم دشمنان انقلاب و نظام مقدس اسلامی را ممانعت از حاکمیت ولایت فقیه خواند و اظهار کرد: دشمن درصدد بوده تا نگذارد ملت ایران طعم آزادی و استقلال را بچشد، از همین‌رو می‌خواستند در همان ابتدا این حرکت و فریاد بلند جهانی را خفه کنند اما سنت الهی «یاری خداوند به مؤمنان» از همه توطئه‌ها جلوگیری کرد.

یوسفعلی‌زاده گفت: اگر شهدا و ارزشهای شهیدان نادیده گرفته شوند، جفا به کشور و انقلاب اسلامی شده، لذا ادای دین به شهیدان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی اقدامی ضروری است. هیج حوزه‌ای از حیات اجتماعی و فرهنگی انسان‌ها با ظاهرسازی و فریب به جایی نمی‌رسد و البته با چنین منطقی، فرهنگ دفاع مقدس نیز گسترش پیدا نمی‌کند.

وی با اشاره به تلاش رسانه‌ای دشمنان برای بسته ماندن راه امام و جهاد اظهار کرد: نباید جنگ نرم و عملیات روانی دشمن از ما تلفات بگیرد، از همین رو نباید در این خصوص کاهلی و تساهل کنیم، بلکه باید همانند رزمندگان سلحشور دفاع مقدس پای کار بوده تا آماده خدمت باشیم و در جنگ مطبوعاتی هم مانند نبرد نظامی در وسط میدان قرار گیریم.

کد خبر 4968421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha