۱۴ خرداد ۱۳۸۶، ۱۲:۳۸

عصر حاضر از درک زوایای شخصیتی امام خمینی(ره)عاجز است

عصر حاضر از درک زوایای شخصیتی امام خمینی(ره)عاجز است

زنجان - خبرگزاری مهر : معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان نهضت حضرت امام خمینی (ره)را تبلور خواسته‌های تاریخی ملت ایران و همه ملت ها دانست و گفت : عصر حاضر از درک زوایای شخصیتی امام خمینی(ره)عاجز است.

کیقباد علی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر این مطلب که امام خمینی(ره) احیاگر مبارزه با ظلم و جور در جهان بود افزود : بیداری و استعمار ستیزی ملت های جهان مرهون ایستادگی امام خمینی در برابرطاغوت است که امروز ثمره آن در عمده کشورهای جهان مشاهده می شود.

وی مبارزه با قید و بند و وابستگی‌ها را ازجمله مهمترین ره ‌آوردهای نهضت امام خمینی (ره) دانست و تاکید کرد : بنیانگذار جمهوری اسلامی باحرکت بی‌نظیر خود، آزادی، استقلال، دین‌خواهی و زندگانی پاکیزه‌ مومنانه را برای مردم به ‌ارمغان آوردند.

علی بابایی اظهارداشت : امام خمینی (ره) مبارزه با استعمار و استبداد آمریکا و شناخت و برقرار نمودن تکلیف را به عنوان شاخصه های مهم محسوب نموده و در کلیه مراحل بر این امر تاکید داشتند.

وی با تاکید براین امام خمینی از جمله معدود رهبران انقلابی جهان بوده که کلیه مراحل شکل گیری یک انقلاب را به تنهایی رهبری نموده است، افزود: امام با رهبری قاطع و حکیمانه خود آمریکا و غرب را در راه دستیابی به اهداف شوم خود درجهان و ایران ناکام گذاشت.

علی بابایی بررسی و تبین زوایایی امام خمینی را باعث گشایش آینده روشن و مقتدر برای کشور عنوان کرد و تاکید نمود : تکریم چنین شخصیتی مایه عزت و آبروی هر انسان عاشق ولایت است.

وی انتقال و تبین اندیشه های امام به نسل سوم جامعه را کاری مهم و ضروری عنوان کرد یادآور شد : عالمان و اندیشمندان جامعه باید با برنامه ریزی مطلوب و نگارش کتب و برگزاری سخنرانی ها ، پاسخگوی سئوالات نسل سوم انقلاب در خصوص امام خمینی (ره) و افکار و اندیشه های آن حضرت باشند.

کد خبر 496890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha