۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

توجه به مناطق کم برخوردار در شورای شهر قزوین اولویت دارد

توجه به مناطق کم برخوردار در شورای شهر قزوین اولویت دارد

قزوین- رئیس شورای شهر قزوین گفت: توجه به مناطق کم برخوردار و اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در مناطق جنوب شهر از رویکردهای مهم شورا و شهرداری قزوین است.

‌به گزارش خبرنگار مهر، حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: نگاه شورا به مناطق کم برخوردار پررنگ‌تر شده و تلاش می‌کنیم با توزیع خدمات رفاهی، عمرانی و فرهنگی بتوانیم همه مردم را از امکانات شهری بهره مند کنیم.

داودی افزود: در حال حاضر بوستان بزرگ بانوان در قسمت جنوب شهر قزوین به مساحت ۴ هکتار و فرهنگسرای بزرگ چوبیندر در مناطق کم برخوردار در حال احداث است که می‌تواند نقش مهمی در تأمین اوقات فراغت مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: در چند ماه آینده شاهد افتتاح پروژه‌های متعددی خواهیم بود که امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته و در شأن مردم فهیم شهر قزوین ارائه کنیم تا رضایت شهروندان جلب شود.

داودی بیان کرد: از استاندار قزوین به دلیل پشتیبانی از تکمیل پروژه‌های شهری که از گذشته ناتمام مانده بود قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با تداوم این حمایت‌ها بتوانیم طرح‌هایی که در دست اجراست با سرعت به پایان برسد.

در ادامه سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین هم گفت: امروز سه طرح شهرداری شامل پارک شهروندی در یک هکتار مساحت با یک میلیارد تومان هزینه افتتاح شد که با داشتن فضای سبز، کلاس آموزشی، المان پارکبان زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی برای گروه‌های سنی مختلف مهیا می‌شود.

وی اضافه کرد: رویکرد ما فرهنگ سازی برای صیانت از محیط زیست و اجرای طرح‌هایی در این راستاست و امیدواریم کلاس‌های آموزشی بتواند زمینه فرهنگ سازی در میان کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها را مهیا کند.

شهردار قزوین تصریح کرد: با توجه به سیاست شورا و شهرداری پیگیر مسائل زیست محیطی هستیم و با کمک بسیج سازندگی تلاش می‌کنیم برخی طرح‌ها را اجرا کنیم.

طاهرخانی گفت: در شرایط کنونی لازم است با مدیریت منطقی و هزینه کرد صحیح مالی فعالیت کرده تا با چالش مواجه نشویم و بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

وی اضافه کرد: طرح پاتوق محله فردوسی با ۲۰۰۰ متر و ۶۰۰ متر فضای سبز با ۵۰۰ میلیون تومان و فرهنگ سرای شهید محمد منتظری از دیگر طرح‌هایی است که می‌تواند به رفاه مردم منجر شود.

شهردار قزوین یادآور شد: در مناطق سه گانه و ۴ گانه شهرداری برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت داریم و متعهد شده ایم هر ماه یک پروژه افتتاح شود و بزودی چند طرح دیگر را به بهره برداری خواهیم رساند.

طاهرخانی اضافه کرد: ساخت مخزن آب با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در بوستان باراجین و ایجاد فضای ورزشی و چمن مصنوعی از طرح‌های آینده در شهر قزوین است که به بهره برداری خواهد رسید.
 

کد خبر 4969103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha