۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۰

فرماندار همدان:

۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۶۸ پروژه در شهرستان همدان تأمین شد

۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۶۸ پروژه در شهرستان همدان تأمین شد

همدان - فرماندار همدان گفت: ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۲۶۸ پروژه در شهرستان همدان تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر؛ حسین افشاری بعدازظهر پنج شنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان که در فرمانداری همدان برگزار شد؛ گفت: ۱۴۲ میلیارد و یکصد میلیون تومان اعتبار برای ۲۶۸ طرح از محل اعتبارات سال جاری تخصیص یافت.

وی گفت: این اعتبارات برای تکمیل و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سطح شهرستان از ۵ محل پیش بینی و ابلاغ شده است.

افشاری افزود: از این میزان ۵۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبارات ابلاغ شده از منابع استانی است که شامل ۲۷ میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان اعتبار تملک دارایی‌ها ،۱.۵ میلیارد تومان از محل سه درصد نفت و گاز و ۳۰ میلیارد و ۴۱۴ میلیون تومان اعتبار متوازن است.

فرماندار همدان با بیان اینکه الزامات قانونی بودجه در توزیع اعتبارات مد نظر قرار گرفته است، اضافه کرد: رویکرد در توزیع اعتبارات اولویت دادن به طرح‌های مردم محور بوده که از پیشرفت فیزیکی بیشتری برخوردار بوده تا سریع‌تر به بهره برداری برسند.

وی افزود: از محل منابع مالیات بر ارزش افزوده نیز حدود ۱۳ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده که ۱۲ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان مربوط به ورزش های همگانی و یک میلیارد و ۷۶ میلیون تومان مربوط به ورزش دانش آموزی است.

فرماندار همدان عنوان کرد:  در جابجایی اعتبارات بین فصول تعیین شده محدودیت قانونی داریم و مدیران باید پیگیر تخصیص اعتبارات و اجرای سریع‌تر پروژه‌ای مربوطه باشند.

وی با اشاره به این که میزان تحقق تعهد اشتغال در شهرستان همدان طی سه ماهه سال جاری ۱۱۳ درصد بوده است، عنوان کرد: میزان تعهد اشتغال شهرستان همدان در سال جاری یک هزار و ۵۷۴ مورد پیش بینی شده است که در سه ماهه نخست امسال برای یک هزار و ۷۷۲ نفر اشتغال ایجاد شده است.

افشاری با بیان اینکه از این تعداد یک هزار و ۳۵۰ نفر بیمه شده اجباری جدید هستند، افزود: در این راستا دستگاه‌های اجرایی زمینه اشتغالزایی را برای ورود و فعالیت بخش خصوصی فراهم کرده اند و در شهرستان همدان ایجاد مشاغل پایدار را هدف گذاری کردیم.

وی افزود: ۴۳ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی مرکز استان تحصیل می‌کنند که در کنار هیئت های علمی و اساتید دانشگاه یک ظرفیت قابل توجه در همدان است.

کد خبر 4970059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha