۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۲

امام جمعه گلپایگان:

نمایندگان مجلس فرمایشات رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند

نمایندگان مجلس فرمایشات رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه به گفته رهبر انقلاب یازدهم مجلس امید و انتظار است، گفت: نمایندگان سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه های مختلف را باید سرلوحه خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان اظهار داشت: برخی ثروتمندان در راستای توسعه رشد و فرهنگ جامعه هزینه می‌کنند که از توفیقات الهی است.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی با کمک خیرین اقدامات خوبی در زمینه‌های مختلف برای معلولین انجام داده‌اند، تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی دو وظیفه مهم دارد، صنعت بیمه از صنایع پیشرفته جهان است و مردم نیز از این صنعت استقبال خوبی دارند چون در حوادث مختلف کمک حال انسان است.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه با توجه به تنوع بیماری‌ها در کشور بیمه نقش مؤثری دارد، تأکید کرد: امروز جمعه ۲۷ تیرماه سالروز قبول قطعنامه ۵۹۸ است که امام بنا به تکلیف محوری و تکلیف گرایی قطعنامه را قبول کرد هر چند برای امام از نوشیدن زهر کشنده‌تر بود، اما از عهده هر شخصی برنمی‌آمد.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس یازدهم با مقام معظم رهبری و اینکه مجلس یازدهم را مجلس امید و انتظار دانست، گفت: نمایندگان سخنان مقام معظم رهبری باید سرلوحه خود قرار دهند، به گفته مقام معظم رهبری مجلس یازدهم قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجلس در طول چهل سال انقلاب است که دلیل آن انتخاب نیروهای جوان انقلابی و نیروهای کارآزموده در سطوح مختلف است.

کد خبر 4976070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha