۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۲

معاون سیاسی و امنیتی استاندارزنجان:

روابط‌عمومی‌ها از ظرفیت رسانه‌ها در تولید محتوا استفاده کنند

روابط‌عمومی‌ها از ظرفیت رسانه‌ها در تولید محتوا استفاده کنند

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استاندارزنجان،گفت: روابط‌عمومی‌ها از ظرفیت رسانه‌ها در تولید محتوا استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه کرونا در زنجان همچنان جولان می‌دهد، گفت: در آرامش روانی که در جامعه نسبت به کرونا وجود دارد وجود و تاثیر رسانه‌ها بسیار مهم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، به برگزاری جشنواره مطبوعات اشاره کرد و افزود: در صورت برگزاری جشنواره مطبوعات، این جشنواره باید با رعایت پروتکل‌ها و تحت نظر دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان باشد.

مرادی نافچی با اشاره به وضعیت بیمه خبرنگاران، گفت: طی سال گذشته در روز خبرنگار، بحث بیمه مطرح شد و امسال در آستانه روز خبرنگار همچنان این مشکل بدون هیچ اقدامی پابرجا است.

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها در بودجه سرفصل جداگانه ندارند و اشکالی در نظام بودجه است، گفت: انتظار می‌رود روابط‌عمومی‌ها از ظرفیت رسانه‌ها در تولید محتوا استفاده کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، بر پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌های تعریف‌شده در استان زنجان تاکید کردو گفت: با این کار مردم اطلاعات جامع و صحیحی نسبت به پروژه‌ها کسب می‌کنند و با اجرای این طرح، از رسانه‌ها نیز حمایت می‌شود.

مرادی نافچی تاکید کرد: رسانه‌ها با مانور بر روی اخبار مرتبط با کرونا و تاکید مکرر بر روی راهکارهای پیشگیری توانستند خوب عمل کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها از فرصت‌کرونایی پیش‌آمده در راستای ترویج ازدواج آسان برای جوانان استفاده کنند.، ابراز داشت: کسی با ازدواج در ایام کرونا مخالف نیست، بلکه گفته می‌شود ازدواج بدون دعوت مهمان برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با بیان اینکه ازدواج در ایام کرونایی بسیار هم خوب است و جلوی هزینه‌های زیاد را می‌گیرد، گفت: در استان دلیل شیوع موج دوم کرونا به دلیل برگزاری مراسم ناشی از سنت‌های اجتماعی عزا و عروسی افزایش یافت، عروسی ها باید بدون جمعیت زیاد باشد.

کد خبر 4978047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha