۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۵

سرپرست صمت استان سمنان:

۳۵۰ پرونده تخلف اصناف استان سمنان در زمینه قاچاق تشکیل شد

 ۳۵۰ پرونده تخلف اصناف استان سمنان در زمینه قاچاق تشکیل شد

سمنان- سرپرست صنعت معدن و تجارت سمنان از تشکیل ۳۴۸ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا در سطح اصناف استان خبر داد و گفت: این پرونده‌ها تنها در بازه زمانی سه ماهه اول سال ۹۹ تشکیل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سازمان صمت سمنان ضمن بیان اینکه ۱۵۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سه ماهه اول سال جاری از اصناف استان کشف شده است، تاکید کرد: در این رابطه ۳۴۸ پرونده تخلف گشایش‌یافته است.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۲۷۰ مورد بازرسی طی سه ماهه اول سال ۹۹ از اصناف سطح استان سمنان صورت گرفته است، ابراز کرد: این بازرسی‌ها در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، حمایت از تولید و کالای ایرانی صورت گرفته است.

سرپرست صمت استان سمنان با بیان اینکه بازرسان مستقر سازمان صنعت معدن و نماینده‌های عضو کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا به صورت مشترک بازرسی‌ها را صورت می‌دهند، گفت: مراتب تخلفات برای رسیدگی قانونی به مراجع قضائی ارجاع شده است.

تشنه دل بیان کرد: بیشترین کالای قاچاق کشف شده در سطح استان طی سه ماهه اول سال‌جاری مربوط به گروه‌های کالایی آرایشی و بهداشتی، مواد دخانی، مواد غذایی، سوخت، آرد و نان و.. بوده است.

کد خبر 4978382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha