۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۱

مدیرکل کمیته امداد سمنان خبر داد:

پرداخت ۱۱۷۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان استان سمنان

پرداخت ۱۱۷۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان استان سمنان

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از پرداخت یک هزار و ۱۷۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان استان خبر داد و گفت: حمایت از مددجویان در حوزه اشتغال و اقتصاد در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسعودیان راد بعدازظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه حمایت از مددجویان کمیته امداد در حوزه اشتغال و اقتصاد یکی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد در راستای توانمندسازی آنان است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۱۷۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان استان سمنان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این تسهیلات ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، افزود: ۲۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از این تسهیلات مربوط به بخش اشتغال‌زایی برای مددجویان بود که در این راستا ۱۱۴ خانوار مددجو از آن بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از اختصاص ۵۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات مربوط به کارگشایی از مددجویان خبر داد و گفت: در سه ماه ابتدای سال جاری ۲۴ فقره تسهیلات نیز در حوزه تأمین مسکن مددجویان استان سمنان پرداخت‌شده است.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات ازدواج از دیگر اقدامات حمایتی این نهاد با بهره‌گیری از صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است، اضافه کرد: توسعه مشارکت خیران و جذب نیکوکاران در افزایش پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت نقش مؤثری ایفا می‌کند.

کد خبر 4979711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha