۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۴۲

فرماندار نهاوند:

انبارهای نفت شهرستان نهاوند مخزن ذخیره روغن می شود

انبارهای نفت شهرستان نهاوند مخزن ذخیره روغن می شود

همدان - فرماندار نهاوند گفت: انبارهای نفت نهاوند پس از ۹ سال بلااستفاده بودن در راستای اشتغال‌زایی و استفاده بهینه از این انبارها به مخزن ذخیره‌سازی روغن خوراکی کشور تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد ناصری ظهر پنج شنبه در بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از مخازن انبار نفت که اخیراً به عنوان مخازن ذخیره روغن خوراکی کشور به بخش خصوصی واگذار شده عنوان کرد: انبارهای نفت شهرستان نهاوند واقع در روستای جهان‌آباد که سرمایه‌های این کشور محسوب می‌شوند روزبه‌روز مستهلک و چندین سال بلااستفاده بود.

وی گفت: استفاده از این انبارها یکی از مطالبات مردم و مسئولان شهرستان نهاوند و همواره بلااستفاده بودن این انبارها مورد سوال مردم بود.

ناصری با بیان اینکه با تلاش نماینده وقت مردم نهاوند در مجلس و مساعدت معاون وزیر صمت پس از پیگیرهای مستمر و پس از ۹ سال بلااستفاده بودن در راستای اشتغال‌زایی و استفاده بهینه از این انبارها مجوز این مخازن برای ذخیره‌سازی روغن خوراکی کشور اخذ شد.

در این بازدید از ۸ مخزن این شرکت ۴ مخزن پس مراحل تخلیه، شستشو و اخذ مجوزهای بهداشتی برای ذخیره روغن خوراکی تست و مقرر شد تا اوایل شهریور تمامی این مخازن برای ذخیره سازی روغن خوراکی کشور آماده شوند.

فرماندار نهاوند در حاشیه مراسم افتتاح دفتر نمایندگی اداره غله و خدمات بازرگانی در شهرستان نهاوند نیز گفت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند یکی از مراکز عمده تولید غلات است و به نوعی مرکز تولید غله استان محسوب می‌شود ایجاد نمایندگی در این شهرستان ضروری بود.

مراد ناصری افزود: با توجه به گستردگی شهرستان و لزوم هماهنگی دستگاه‌های مختلف مرتبط با غلات و همچنین خدمات بازرگانی، درخواست ایجاد نمایندگی اداره غله مورد پیگیری قرار گرفت که با توجه به این ضرورت مجوز ایجاد آن در شهرستان صادر شد.

وی اظهار کرد: با راه‌اندازی این نمایندگی مسائل و امور مربوط به تولیدات غله از طریق شهرستان پیگیری شده و در این زمینه مشکلات بسیاری از کشاورزان برطرف می‌شود.

کد خبر 4981272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha