۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۶

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی بوشهر:

سامانه مشاوره پلیس پاسخگو در استان بوشهر راه‌اندازی شد

 سامانه مشاوره پلیس پاسخگو در استان بوشهر راه‌اندازی شد

بوشهر-معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از راه‌اندازی سامانه مشاوره‌ای پلیس پاسخگو در این استان برای ارایه خدمات سریع به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جهانبخش طهماسبی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی از دیرباز در جامعه بشری مورد توجه اندیشمندان بوده است و همزمان با گسترش انقلاب صنعتی و گسترش دامنه نیازمندی‌ها، محرومیت‌های ناشی از عدم امکان برآورده شدن خواسته‌ها و نیازهای زندگی موجب گسترش شدید و دامنه‌دار فساد، عصیان، تبهکاری، سرگردانی، دزدی و انحراف جنسی و دیگر آسیب‌ها شده است.

وی با اشاره به اینکه مسائل اجتماعی پدیده‌های متنوع، متغیر و نسبی هستند که کم و کیف آنها برحسب زمان و مکان متغیر است، اظهار داشت: افزایش نگرانی عمومی از مسائل مختلف اجتماعی و صدمات و خسارات وارده بر پیکر اجتماع از ناحیه این گونه مسائل، مقابله با آن را روز به روز دشوارتر کرده و شناخت علمی و دقیق مسائل اجتماعی را ضروری می‌سازد.

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه مشاوره و مشورت کردن به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه‌ها و مشکلات افراد شناخته می‌شود عنوان داشت: مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با سابقه بیش از بیست سال ارائه خدمات مشاوره‌ای به شهروندان، اینک با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و در راستای هوشمند سازی خدمات خود با راه‌اندازی سامانه پلیس پاسخگو با شماره تماس ۰۹۶۵۸۰ گامی نو برداشته است.

این مقام پلیس افزود: مشاوره تلفنی یکی از بخش‌های مهم سامانه پلیس پاسخگوست که به تازگی در راستای اقدامات خدماتی سریع و در دسترس شهروندان راه اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره این معاونت با داشتن مشاورانی مجرب و متخصص علاوه بر خدمات حضوری، آمادگی ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های خانوادگی، ازدواج، تحصیلی، تربیتی.... در ساعت اداری به صورت تلفنی به شهروندان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: مشاوره تلفنی می‌تواند یکی از راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد، که شهروندان می‌توانند از طریق شماره گیری تلفن ۰۹۶۵۸۰ و ارتباط با کارشناسان اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی استان از خدمات مشاوره‌ای یاورانه بهره مند شوند.

کد خبر 4982430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha