۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۵۰

معاون عمرانی استاندار سمنان:

طرح‌های عمرانی شهری گرمسار تسریع یابد/ رفع موانع احتمالی

طرح‌های عمرانی شهری گرمسار تسریع یابد/ رفع موانع احتمالی

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی و رفع موانع احتمالی در شهر گرمسار به‌صورت موردی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری بعدازظهر یکشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر گرمسار به میزبانی دفتر خود بابیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری گرمسار پیگیری می‌شود، اظهار داشت: موانع احتمالی در مسیر اجرای این پروژه‌ها شناسایی و رفع شود.

وی بابیان اینکه شهرداری‌ها ویترین عملکرد دولت هستند، افزود: شهرداری‌ها به دلیل ملموس بودن طرح‌های عمرانی و زیرساختی که انجام می‌دهند درواقع عملکرد دولت را به نمایش می‌گذارند.

معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه ورود شهرداری‌های استان در بحث فرهنگی با ساخت مجتمع فرهنگی دنبال شود، خاطرنشان کرد: استانداری سمنان با تمام توان تجربیات خود را در اختیار شهرداری‌های استان قرار می‌دهد.

کاشت ۳۵ هزار نهال در مناطق شهری گرمسار

شهردار گرمسار نیز در این جلسه بابیان اینکه در بسیاری از معابر پرجمعیت شهر، طرح‌های عمرانی خوبی با مساعدت کسبه، انجام شد که این امر در رونق کسب‌وکار واحدهای صنفی تأثیر قابل‌توجهی داشته است، اظهار داشت: اصلاح پیاده‌رو، اصلاح معابر، احیای فضای سبز و کاشت ۳۵ هزار نهال در مناطق شهری ازجمله اقدامات شهرداری گرمسار در سال‌های گذشته است.

یاسر عربی با اشاره به اینکه اصلاح شبکه آبیاری و بازسازی جاده‌های اصلی درون‌شهری، پارک‌ها از دیگر اقدامات شهرداری گرمسار در سال‌های گذشته است، ابراز کرد: دو پارک آماده افتتاح در شهر گرمسار وجود دارد و پروژه ساخت فرهنگ‌سرا و خانه بازی سرپوشیده در این شهر در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه احیای بافت قدیمی گرمسار به‌طور ویژه در دستور کار است و دوچرخه محور شدن این شهر پیگیری می‌شود، اضافه کرد: تسریع در تدوین طرح جامع و تفصیلی شهر گرمسار با جدیت از سوی اداره کل راه و شهرسازی گرمسار پیگیری شود.

کد خبر 4983633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha